Вас чекає 24 насичених лекції, заснованих на реальному проєкті під керівництвом досвідчених наставників. Після чого ви станете висококваліфікованим digital-спеціалістом, середня зарплата яких 1000 $ (за Києвом).
Новачкам, які хочуть освоїти з нуля нову інтернет-професію, яка входить в десятку найбільш затребуваних за версією grc.ua
Маркетологам які вже працюють, але відчувають, що не вистачає знань
Підприємцям, які хочуть зрозуміти, як працюють інструменти інтернет-маркетингу і чим кожен з них може бути корисним для бізнесу
Зручно вчитися
У кожного студента є особистий кабінет, де зібрано все: лекції, презентації, додаткові матеріали, відомості про поточну успішність студента. Все під рукою і в одному місці. Переглядайте заняття, спілкуйтеся з викладачами, виконуйте завдання – ми подбали, щоб ваше навчання інтернет-маркетингу було комфортним.
Вам допоможуть
У кожної групи буде свій куратор, адміністратор і фахівець з працевлаштування.
Адміністратор нагадає про лекції, вирішить організаційні питання.
Куратор перевірятиме ваше завдання, відповідатиме на питання, підказуватиме і буквально вестиме за руку до мети.
Фахівці з work.ua допоможуть вам підготувати вражаюче резюме і розкажуть, як пройти співбесіду в гідну компанію.
Вебінари в реальному часі
На живих вебінарах ви зможете задавати питання, розбирати завдання, отримувати додаткові знання, спілкуватися з одногрупниками і лекторами. А якщо ви пропустили вебінар, зможете подивитися запис пізніше, в будь-який зручний для вас час.
Практичні завдання
Виконання завдань допоможе вам закріпити пройдений на заняттях матеріал. Завдання перевіряються куратором,, який надає точний, конкретний і вичерпний зворотний зв'язок.
Бонусні 2 000 грн для реклами в Google Ads
Наші студенти отримують 2 000 грн на рекламу в Google Ads. Всього лише три умови:
Доступи до сервісів на суму $400
На період навчання ми надаємо нашим студентам безкоштовні доступи до сервісів для парсингу і аналізу SEO-показників сайту — Ahrefs, Serpstat, Netpeak Spider, Semrush, SE Ranking. Вартість цих сервісів дорівнює $400. Ви не тільки заощадите гроші, але й зможете виконувати безперешкодно завдання і застосовувати отримані знання на практиці.
Мотивація студентів - основне завдання викладачів. Тому ми розробили три види дипломів:
Після 4-місячного навчання ви станете висококваліфікованим digital-спеціалістом, середня зарплата яких 1000 $ (за Києвом).
Ключові навички
Вас чекає 17 насичених тижнів навчання і практики на реальному проекті під керівництвом досвідчених наставників
Тема 1. Вступ до інтернет-маркетингу
Тема 2. Початок роботи в SEO: цілі пошукової оптимізації та її складові
Тема 3. Семантика і контент-стратегія під SEO
Тема 4. Внутрішня оптимізація сайту
Тема 5. Зовнішня оптимізація сайту
Тема 6. Вступ до створення сайтів та юзабіліті
Тема 7. Прототипування. Юзабіліті-аудит
Тема 8. Основи веб-аналітики. Вступ до GA і GTM
Тема 9. Відстеження основних параметрів через GTM
Тема 10. Аналіз даних, формування звітів
Тема 11. Контекстна реклама: принципи роботи та особливості
Тема 12. Створення та налаштування аккаунта Google Ads
Тема 13. Підготовка кампанії до старту в пошуковій мережі
Тема 14. Реклама в контекстно-медійній мережі
Тема 15. Інші формати реклами та їх налаштування
Тема 16. Аналіз ефективності рекламних кампаній та їх оптимізація
Тема 17. Робота з соціальними мережами
Тема 18. Алгоритми роботи у різних соціальних мережах
Тема 19. Контент-стратегія і копірайтинг для соціальних мереж
Тема 20. Таргетована реклама
Тема 21. Робота з листами. Email-маркетинг
Тема 22. Мультиканальність: web-push, sms, месенджери
Тема 23. Візуалізація звітів. Google Data Studio
Тема 24. Стратегія і бюджетування
Тема 25. Курси закінчилися, що далі? Шукаємо роботу разом з Work.ua
В якому форматі проходить іспит?
Чи буде зворотний зв'язок за моїм проектом?
Чи працевлаштовуєте ви студентів?
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
Проводив корпоративне навчання для: Медіагруп Україна: телеканал «Україна», «НЛО TV», «Футбол 1» / «Футбол 2», газета «Сегодня», журнал «Vogue»; АШАН Україна; клініка ISIDA; фарм-компанія «ПРО-ФАРМА»; Сбербанк Казахстан.
Виступав з доповідями: Кейс-конференція Experts Day, онлайн-конференції Email Day, SMM Day, PPC Day.
Керівник проекту "Ранки для дітей співробітників ДТЕК" - 64 000 дітей, 250 членів команди, 215 ранків, 31 місто, 3 місяці підготовки, 1 місяць реалізації.
Ментор і проджект менеджер в НГО "Insha Osvita".
Chief executive of volunteers department "2018 UEFA Champions League Final"
PR manager Work.ua (останні: Моршинська шукає роботу, Київстара Returnship, Допомога ветеранам з пошуком роботи, робота з роботодавцями в цьому напрямку)
З 2018 року є засновником SMM агентства Farion.Agency і працює з командою. Місією агентства вважає: «Застосувати накопичений за 12 років досвід в продажах і маркетингу в просуванні проектів свого агентства»
Впевнена в тому, що успіх SMM = грамотна стратегія + правильний контент + розумне просування + комунікація.
SEO
SMM
SEO
PPC
SMM
Ваше ім'я
Ваш телефон
Ваш email
Ваш пароль
Або увійдіть через соц. мережі:
У Вас ще нема аккаунту?
Ваше ім'я
Ваше прізвище
Ваш email
Ваш телефон
Ваш пароль
Підтвердити пароль
Ваш email
У Вас ще нема аккаунту?
Ваш новий пароль