Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 38.25, € 41.6

WebPromoExperts

Розпочався
Ще є місця

Директор з маркетингу

Директор з маркетингу WebPromoExperts

На курсі отримаєте потужний поштовх для просування по кар'єрних сходах і станьте директором з маркетингу! А для ранніх пташок діє спеціальна пропозиція - знижка 30% для перших 7 студентів в групі! Тому радимо не відкладати в довгий ящик.

  • icons

    Старт курсу 24 листопада 2022 р.

  • icons

    Тривалість 20 тижнів

  • icons

    Форма навчання Онлайн-курс

  • icons

    Онлайн

Вартість курсу:
1 354 $
812 $

Відео анонс курсу

Кому корисний курс?

МАРКЕТОЛОГ, ЯКИЙ ХОЧЕ СТАТИ КЕРІВНИКОМ

Навчитеся використовувати нові маркетингові інструменти. Розширите свої компетенції і зможете претендувати на більш високу посаду в компанії

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ

Систематизуєте свої знання, зможете ще ефективніше управляти маркетинговою стратегією і бюджетами. Навчітеся формувати сильну команду навколо себе

ПОЧАТКІВЕЦЬ ДИРЕКТОР ПО МАРКЕТИНГУ

Перестанете інтуїтивно вибирати канали просування і разработаете комплексну маркетингову стратегію. Чи зможете вирішувати більш масштабні завдання і претендувати на керівну посаду в великих міжнародних компаніях

Опис курсу

Як отримати професію Директора з маркетингу за 5 місяців?

Досвід дозволяє рухатися далі, але фундаментальної теорії на яку можна спертися при побудові комплексної маркетинг стратегії не вистачає?

Саме для фахівців, яким не вистачає знань для кар'єрного зростання, Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts запускає новий курс "Директор з маркетингу".

Це - навчальна програма, яка дає надійну базу знань і практики, сучасні підходи, і повноцінно готує студентів до посади СМО.

У світ систематизованого data driven маркетингу студентів поведе лекторський склад з Chief Marketing Officers топових українських та міжнародних компаній: Райффайзен Банк Аваль, Watsons Ukraine, Eldorado, WebPromoExperts, мережі аптек Подорожник, Tkachenko & Myroniuk Marketing Agency, Ковальська , NGN.agency.

Куратор курсу - Юлія Пузирьова, CMO в Райффайзен Банк Аваль. З 15 роками досвіду в професії, 12 роками викладання і 1000+ випускників за плечима проводить студентів за руку в світ теорії і практики сучасного маркетингу.

Всі наставники курсу мають багаторічний досвід роботи в сфері маркетингу та викладання. Спираючись на десятки впроваджених маркетингових стратегій, лектори в подробицях розкажуть про те, як ефективно управляти бюджетами, ставити і досягати цілей, формувати сильну команду, вибирати канали просування, вирішувати масштабні завдання, використовувати нові інструменти і техніки.

Навчання на "Директора з маркетингу" від WebPromoExperts - це формат живих онлайн-лекцій і зручний особистий кабінет, де зібрані всі необхідні матеріали.

Як проходить навчання на Директора з маркетингу?

Зручно вчитися

У кожного студента є особистий кабінет, де зібрано все: лекції, презентації, додаткові матеріали, відомості про поточну успішність студента. Все під рукою і в одному місці. Переглядайте заняття, спілкуйтеся з викладачами, виконуйте завдання – ми подбали, щоб ваше навчання було комфортним.

Вам допоможуть

У кожної групи буде свій куратор і адміністратор.

Адміністратор нагадає про лекції, вирішить організаційні питання.

Куратор — це професіонал, який володіє всіма знаннями по темі курсу в маркетингу. Саме він перевірятиме ваше завдання, відповідатиме на питання, підказуватиме і буквально вестиме за руку до мети.

Вебінари в реальному часі

На живих вебінарах ви зможете ставити питання, розбирати завдання, отримувати додаткові знання, спілкуватись з одногрупниками і лекторами. А якщо ви пропустили вебінар — зможете подивитись запис пізніше, в будь-який зручний для вас час.

Практичні завдання

Виконання завдань допоможе вам закріпити пройдений на заняттях матеріал. Завдання перевіряються куратором, який надає точний, конкретний і вичерпний зворотний зв'язок.

Місяць на підготовку дипломного проекту

При підготовці дипломного проекту протягом цілого місяця вас буде підтримувати куратор. А саме: давати рекомендації по роботі, допоможе поліпшити стратегію і правильно її презентувати.

Корисні навчальні матеріали

Всі лекції доповнюються корисними навчальними матеріалами: чек-листи, інструкції, тести, шаблони.

За результатами навчання студенти отримують сертифікати WebPromoExperts

Мотивація студентів - основне завдання викладачів. Тому ми розробили три види дипломів:

  • Прослухав курс
  • Успішно завершив - для активних студентів
  • Закінчив з відзнакою - зробив вражаючий проект під керівництвом куратора.

Чому ви навчитеся після проходження курсу?

Після 5 місяців навчання ви зможете претендувати на позицію Директора з маркетингу, середня зарплата яких 1 500 $ (по Києву). Ви навчитеся:

Розробляти маркетингову стратегію

Розробляти маркетинг-мікс компанії, визначите конкурентні переваги за допомогою системи VRIN / VRIO і проведете якісний SWOT-аналіз

Управляти бюджетами

Грамотно планувати бюджет на маркетинг і захищати його перед керівництвом. Оцінювати ефективність інвестицій в маркетинг і підвищувати їх рентабельність

Керувати інтернет-маркетингом

Інтегрувати канали digital-просування в загальну маркетингову стратегію. Зможете заповнити неосвоєні напрямки онлайн-маркетингу, що позитивно позначиться на вашому доході і прибутку компанії

Керувати командою

Досвідчений бізнес-тренер розповість вам, як вибудувати правильну комунікацію всередині команди, мотивувати співробітників, успішно вирішувати конфліктні ситуації і коректно проводити звільнення та адаптацію

Програма курсу

Вас чекає 5 насичених місяців навчання під керівництвом досвідчених наставників. Перед кожним запуском курсу ми уважно вивчаємо склад студентів і адаптуємо програму під їх сфери діяльності та завдання. На лекціях поєднуємо практику і теорію, щоб ви могли не тільки дізнатися щось нове, але й застосувати отримані знання відразу ж на своєму проєкті

Тема 1. Маркетинг як основа розвитку бізнесу

Тема 2. Аналіз зовнішнього середовища і конкуренція

Тема 3. Дослідження цільової аудиторії

Тема 4. Бренд-маркетинг. Ідентичність бренду

Тема 5. Методика брендингу

Тема 6. Trade-marketing

Тема 7. Система маркетингових комунікацій

Тема 8. Канали комунікації

Тема 9. Медіапланування і розподіл бюджетів

Тема 10. Digital-маркетинг

Тема 11. Аналітика в інтернет-маркетингу

Тема 12. Розробка SEO-стратегії

Тема 13. Performance-маркетинг

Тема 14. Контент-маркетинг

Тема 15. Рекламні інструменти в соціальних мережах

Тема 16. PR і Influencer-маркетинг

Тема 17. Маркетингова розробка продукту

Тема 18. Customer development

Тема 19. Product Discovery

Тема 20. Customer Experience

Тема 21. Управління маркетинговим бюджетом

Тема 22. Стратегічний маркетинговий план

Тема 23. Проектний менеджмент, Agile, Scrum, Kanban

Нас часто запитують

В якому форматі проходить іспит?

Іспит проходить в online-форматі. Студент готує презентацію, яка повинна містити: аналіз і етапи стратегії розвитку вашого проекту. Регламент на виступ: 20-30 слайдів, 20 хвилин на виступ, 5 хвилин на запитання. Після захисту ви отримуєте сертифікат про проходження курсу.

 Чи буде зворотний зв'язок за моїм проектом?

Зворотній зв'язок по проекту являє собою спілкування з куратором в письмовій формі. Також студенти можуть задавати питання лекторам під час і після занять.

Чи працевлаштовуєте ви студентів?

Ми включаємо наших студентів в розсилку з актуальними вакансіями.

Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?

Після закінчення курсу всі лекції, скрінкасти і презентації на сайті будуть доступні для перегляду 1 рік. Ви зможете повернутися до них у вашому особистому кабінеті.

Викладачі курсу

Інші курси школи

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль