На курсі отримаєте потужний поштовх для просування по кар'єрних сходах і станьте директором з маркетингу! А для ранніх пташок діє спеціальна пропозиція - знижка 30% для перших 7 студентів в групі! Тому радимо не відкладати в довгий ящик.
МАРКЕТОЛОГ, ЯКИЙ ХОЧЕ СТАТИ КЕРІВНИКОМ
Навчитеся використовувати нові маркетингові інструменти. Розширите свої компетенції і зможете претендувати на більш високу посаду в компанії
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ
Систематизуєте свої знання, зможете ще ефективніше управляти маркетинговою стратегією і бюджетами. Навчітеся формувати сильну команду навколо себе
ПОЧАТКІВЕЦЬ ДИРЕКТОР ПО МАРКЕТИНГУ
Перестанете інтуїтивно вибирати канали просування і разработаете комплексну маркетингову стратегію. Чи зможете вирішувати більш масштабні завдання і претендувати на керівну посаду в великих міжнародних компаніях
Досвід дозволяє рухатися далі, але фундаментальної теорії на яку можна спертися при побудові комплексної маркетинг стратегії не вистачає?
Саме для фахівців, яким не вистачає знань для кар'єрного зростання, Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts запускає новий курс "Директор з маркетингу".
Це - навчальна програма, яка дає надійну базу знань і практики, сучасні підходи, і повноцінно готує студентів до посади СМО.
У світ систематизованого data driven маркетингу студентів поведе лекторський склад з Chief Marketing Officers топових українських та міжнародних компаній: Райффайзен Банк Аваль, Watsons Ukraine, Eldorado, WebPromoExperts, мережі аптек Подорожник, Tkachenko & Myroniuk Marketing Agency, Ковальська , NGN.agency.
Куратор курсу - Юлія Пузирьова, CMO в Райффайзен Банк Аваль. З 15 роками досвіду в професії, 12 роками викладання і 1000+ випускників за плечима проводить студентів за руку в світ теорії і практики сучасного маркетингу.
Всі наставники курсу мають багаторічний досвід роботи в сфері маркетингу та викладання. Спираючись на десятки впроваджених маркетингових стратегій, лектори в подробицях розкажуть про те, як ефективно управляти бюджетами, ставити і досягати цілей, формувати сильну команду, вибирати канали просування, вирішувати масштабні завдання, використовувати нові інструменти і техніки.
Навчання на "Директора з маркетингу" від WebPromoExperts - це формат живих онлайн-лекцій і зручний особистий кабінет, де зібрані всі необхідні матеріали.
Зручно вчитися
У кожного студента є особистий кабінет, де зібрано все: лекції, презентації, додаткові матеріали, відомості про поточну успішність студента. Все під рукою і в одному місці. Переглядайте заняття, спілкуйтеся з викладачами, виконуйте завдання – ми подбали, щоб ваше навчання було комфортним.
Вам допоможуть
У кожної групи буде свій куратор і адміністратор.
Адміністратор нагадає про лекції, вирішить організаційні питання.
Куратор — це професіонал, який володіє всіма знаннями по темі курсу в маркетингу. Саме він перевірятиме ваше завдання, відповідатиме на питання, підказуватиме і буквально вестиме за руку до мети.
Вебінари в реальному часі
На живих вебінарах ви зможете ставити питання, розбирати завдання, отримувати додаткові знання, спілкуватись з одногрупниками і лекторами. А якщо ви пропустили вебінар — зможете подивитись запис пізніше, в будь-який зручний для вас час.
Практичні завдання
Виконання завдань допоможе вам закріпити пройдений на заняттях матеріал. Завдання перевіряються куратором, який надає точний, конкретний і вичерпний зворотний зв'язок.
Місяць на підготовку дипломного проекту
При підготовці дипломного проекту протягом цілого місяця вас буде підтримувати куратор. А саме: давати рекомендації по роботі, допоможе поліпшити стратегію і правильно її презентувати.
Корисні навчальні матеріали
Всі лекції доповнюються корисними навчальними матеріалами: чек-листи, інструкції, тести, шаблони.
Мотивація студентів - основне завдання викладачів. Тому ми розробили три види дипломів:
Після 5 місяців навчання ви зможете претендувати на позицію Директора з маркетингу, середня зарплата яких 1 500 $ (по Києву). Ви навчитеся:
Розробляти маркетингову стратегію
Розробляти маркетинг-мікс компанії, визначите конкурентні переваги за допомогою системи VRIN / VRIO і проведете якісний SWOT-аналіз
Управляти бюджетами
Грамотно планувати бюджет на маркетинг і захищати його перед керівництвом. Оцінювати ефективність інвестицій в маркетинг і підвищувати їх рентабельність
Керувати інтернет-маркетингом
Інтегрувати канали digital-просування в загальну маркетингову стратегію. Зможете заповнити неосвоєні напрямки онлайн-маркетингу, що позитивно позначиться на вашому доході і прибутку компанії
Керувати командою
Досвідчений бізнес-тренер розповість вам, як вибудувати правильну комунікацію всередині команди, мотивувати співробітників, успішно вирішувати конфліктні ситуації і коректно проводити звільнення та адаптацію
Вас чекає 5 насичених місяців навчання під керівництвом досвідчених наставників. Перед кожним запуском курсу ми уважно вивчаємо склад студентів і адаптуємо програму під їх сфери діяльності та завдання. На лекціях поєднуємо практику і теорію, щоб ви могли не тільки дізнатися щось нове, але й застосувати отримані знання відразу ж на своєму проєкті
Тема 1. Маркетинг як основа розвитку бізнесу
Тема 2. Аналіз зовнішнього середовища і конкуренція
Тема 3. Дослідження цільової аудиторії
Тема 4. Бренд-маркетинг. Ідентичність бренду
Тема 5. Методика брендингу
Тема 6. Trade-marketing
Тема 7. Система маркетингових комунікацій
Тема 8. Канали комунікації
Тема 9. Медіапланування і розподіл бюджетів
Тема 10. Digital-маркетинг
Тема 11. Аналітика в інтернет-маркетингу
Тема 12. Розробка SEO-стратегії
Тема 13. Performance-маркетинг
Тема 14. Контент-маркетинг
Тема 15. Рекламні інструменти в соціальних мережах
Тема 16. PR і Influencer-маркетинг
Тема 17. Маркетингова розробка продукту
Тема 18. Customer development
Тема 19. Product Discovery
Тема 20. Customer Experience
Тема 21. Управління маркетинговим бюджетом
Тема 22. Стратегічний маркетинговий план
Тема 23. Проектний менеджмент, Agile, Scrum, Kanban
В якому форматі проходить іспит?
Чи буде зворотний зв'язок за моїм проектом?
Чи працевлаштовуєте ви студентів?
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
Член академічної ради LvBS, викладач кафедри маркетингу (магістерська програма з маркетингу).
Член журі маркетингових конкурсів EFFIE Awards (Україна, 2009-2016), Бренд року (Білорусь, 2016), Retail Awards (Україна 2014-2018), Retail Design Awards (Україна, 2016-2018).
Спікер на галузевих і маркетингових конференціях в Україна, Білорусі, Польщі, Німеччини, Гонконгу.
Тетяна Черненко - експерт в області досліджень, сегментації, управління брендом, торгового маркетингу, комунікацій, розуміння клієнтів, PR / IR, обслуговування клієнтів. Більше 20 років просуває українські та міжнародні бренди, розробляє бізнес-стратегії для запуску, розвитку нового бізнесу / продукту / категорії.
У 2020 році зайняла пост директора по роботі з клієнтським досвідом в компанії Watsons Україна. До цього Тетяна шість років займала пост директора зі стратегічного маркетингу в Альфа-Банк Україна. До Альфа-Банку керувала департаментами в банках ПУМБ і Універсал, компаніях Чумак, Strauss Україна і інших. Володіє 2 вищими освітами - педагогічне і економічне, а також спеціалізоване - Chartered Institute of Marketing (CIM).
SEO
SMM
SEO
PPC
SMM
Ваше ім'я
Ваш телефон
Ваш email
Ваш пароль
Або увійдіть через соц. мережі:
У Вас ще нема аккаунту?
Ваше ім'я
Ваше прізвище
Ваш email
Ваш телефон
Ваш пароль
Підтвердити пароль
Ваш email
У Вас ще нема аккаунту?
Ваш новий пароль