Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 28.45, € 32.25

WebPromoExperts

Розпочався
Ще є місця

Influencer-маркетинг курс

Influencer-маркетинг

Найкраще працює та реклама, яка не виглядає, як реклама Саме тому сьогодні більшість маркетологів і підприємців віддають перевагу рекламі у блогерів і лідерів думок, а не кричущим контекстним банерів або рекламі по ТБ. На курсі ми розповімо вам про основні принципи роботи з блогерами, як правильно підбирати лідерів думок і вимірювати ефективність співпраці

  • icons

    Старт курсу 19 січня 2022 р.

  • icons

    Тривалість 3 тижні

  • icons

    Форма навчання онлайн

  • icons

    Онлайн

Вартість курсу:
8 000 ₴

Відео анонс курсу

Кому корисний курс?

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГАМ

Освоїте новий канал залучення клієнтів і збільшите продажу компанії. Крім цього, вміння працювати з блогерами – класний скил в вашому резюме. Ці навички допоможуть вам стати більш затребуваним фахівцем на ринку, що позитивно позначиться на вашому особистому доході

SMM-СПЕЦІАЛИСТАМ

Просування через лідерів думок – один з найефективніших SMM-інструментів. Але багато фахівців до цих пір не знають, як правильно підбирати блогерів, щоб не злити бюджет. На курсі ми розповімо, як підбирати та де шукати блогерів, у яких точно буде ваша цільова аудиторія

ВЛАСНИКАМ БІЗНЕСУ

На курсі ви навчитеся підбирати блогерів саме під ваш бізнес, складати технічне завдання і оцінювати ефективність роботи з ними. Дізнаєтеся, як зробити так, щоб реклама у блогерів дійсно окупилася і ви перестали зливати бюджет

Опис курсу

Як використовувати Іnfluencer-маркетинг в 2022 році?

Незважаючи на те, що сьогодні, здається, кожен другий - блогер, інфлюенсер-маркетинг - це тренд, який продовжує розвиватися і рости завдяки своїй ефективності. З $ 1,9 млрд в 2016 році, обсяг ринку інфлюенсер-маркетингу виріс до $ 9,7 млрд в 2020, і очікується, що в 2021 році він досягне $ 13,8 млрд.

І навіть якщо здається, що поїзд вашого бренду вже пішов, і всі відомі блогери вже співпрацюють з вашими конкурентами - це не так. В теперішньому році все більше і більше лідерів думок будуть з'являтися, даючи вам можливість досягти своєї цільової аудиторії. Але, поряд з новими можливостями з'являються і нові челленджі. Як зробити співпрацю з інфлюенсерамі ефективним? Як навчиться продавати через них свої послуги і товари? Як знайти "того самого" блогера і як виміряти, чи була кампанія ефективною?

Отримати відповіді на всі ці питання можна на новому онлайн-курсі Influencer-маркетинг від Академії WebPromoExperts.

Досвід кращих світових компаній говорить нам про те, що найкраще працює та реклама, яка не виглядає як реклама. Тому навчитися співпрацювати з лідерами думок незамінне для якісного просування свого продукту як онлайн, так і офлайн.

Курс триває всього лише 3 тижні, формат - живі вебінари, ніяких застарілих лекцій в запису.

Слухачі курсу навчаться вибирати "своїх" блогерів, писати пропозиції про співпрацю, створювати вимірні стратегії, аналізувати ефективність і вносити зміни в кампанії. Лектори курсу поділяться прикладами і секретами того, як зробити комунікацію і взаємодію з інфлюенсерамі виграшним для всіх.

За результатами навчання студенти отримують сертифікати WebPromoExperts

Мотивація студентів - основне завдання викладачів. Тому ми розробили три види дипломів:

  • Прослухав курс
  • Успішно завершив - для активних студентів
  • Закінчив з відзнакою - зробив вражаючий проект під керівництвом куратора.

Кількість місць обмежена можливостями куратора і лекторів давати вичерпну зворотний зв'язок.

Програма курсу

Вас чекає 3 насичені тижні навчання influencer marketing під керівництвом досвідчених наставників. На лекціях поєднуємо практику і теорію, щоб ви могли не тільки дізнатися щось нове, але і застосувати отримані знання відразу ж на своєму проекті

Тема 1. Influencer Marketing: з чого почати?

Тема 2. Розробка рекламної кампанії

Тема 3. Можливості та принципи роботи програм для пошуку блогерів

Тема 4. Вибір потрібних людей і формати співпраці

Тема 5. Взаємодія з інфлюенсерами

Тема 6. Відстеження і вимірювання кампаній influence-маркетингу

Тема 7. Підведення підсумків, питання на відповіді

Нас часто запитують

В якому форматі проходить іспит?

Іспит проходить в online-форматі. Студент готує презентацію, яка повинна містити: аналіз і етапи стратегії розвитку вашого проекту. Регламент на виступ: 20-30 слайдів, 20 хвилин на виступ, 5 хвилин на запитання. Після захисту ви отримуєте сертифікат про проходження курсу.

 Чи буде зворотний зв'язок за моїм проектом?

Зворотній зв'язок по проекту являє собою спілкування з куратором в письмовій формі. Також студенти можуть задавати питання лекторам під час і після занять.

Чи працевлаштовуєте ви студентів?

Ми включаємо наших студентів в розсилку з актуальними вакансіями.

Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?

Після закінчення курсу всі лекції, скрінкасти і презентації на сайті будуть доступні для перегляду 1 рік. Ви зможете повернутися до них у вашому особистому кабінеті.

Інші курси школи

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль