Більше 16 років досвіду Наталія Тулінова (Founder Zdorovi agency) ми умістили в 5-ти тижневий онлайн-курс - Маркетинг медичних клінік. Курс передбачає тісне спілкування з куратором, тому кількість місць обмежена!
Маркетологам і директорам з маркетингу медичних компаній, які бажають отримати нові ідеї і уникнути помилки в створенні успішної маркетингової стратегії.
Лікарям, зацікавленим в ефективному розвитку і просуванні свого бренду.
Власникам медичних компаній, які займаються створенням маркетингової стратегії і розподілом, маркетингового бюджету.
Ви відчуваєте, що вибираєте канали просування хаотично і не знаєте, як ще генерувати digital інтерес до вашої клінікі? Не зовсім ефективні в питаннях цінової стратегії і залежні від акцій і дисконтних програм? Якщо ваш сервіс страждає, а форуми повні невтішних відгуків про порушення і зауваженнях до вашого персоналу? Якщо відповідь в голову пролунав, як "так" - значить цей курс для вас.
Скоро в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts стартує онлайн-курс - "Маркетинг медичних клінік", аналогів якому немає на сьогодні в Україні.
Хто автор курси? Наталія Тулінова - СEO агентства "Здорові комунікації", EX-CEO клініки Isida. Експерт і консультант з питань медичного маркетингу, менеджменту і сервісу в індустрії здоров'я.
У Наталії 16 років досвіду і багаж за спиною успішних кейсів провідних компаній в медицині, таких як клініка ISIDA, Synevo, Мати і дитя, інших лабораторних та амбулаторних мереж і не тільки. А значить їй точно є чим поділитися і що розповісти вам на лекціях.
Зручно вчитися
У кожного студента є особистий кабінет , де зібрано все: лекції, презентації, додаткові матеріали, відомості про поточну успішність студента. Все під рукою і в одному місці. Переглядайте заняття, спілкуйтеся з викладачами, виконуйте завдання – ми подбали, щоб ваше навчання було комфортним.
Вам допоможуть
У кожної групи буде свій куратор і адміністратор.
Адміністратор нагадає про лекції, вирішить організаційні питання.
Куратор це професіонал, який володіє всіма знаннями по темі курсу в маркетингу. Саме він перевірятиме ваше завдання, відповідатиме на питання, підказуватиме і буквально вестиме за руку до мети.
Вебінари в реальному часі
На живих вебінарах ви зможете ставити питання, розбирати завдання, отримувати додаткові знання, спілкуватися з одногрупниками і лекторами. А якщо ви пропустили вебінар, зможете подивитися запис пізніше, в будь-який зручний для вас час.
Практичні завдання
Виконання завдань допоможе вам закріпити пройдений на заняттях матеріал. Завдання перевіряються куратором , який надає точний, конкретний і вичерпний зворотний зв'язок.
Навчання на реальних кейсах
Навчання проходить на реальних кейсах проектів Isida, Synevo Isida, Synevo і ще інших великих медичних установ.
Корисні навчальні матеріали
Всі лекції доповнюються корисними навчальними матеріалами: чек-листи, інструкції, тести, шаблони.
Мотивація студентів — головна мета викладачів. Саме тому ми розробили три типа дипломів:
Вас чекає 7 насичених тижнів навчання і практика на реальному проекті під керівництвом досвідченого наставника
Тема 1. Маркетингові та бізнес стратегії в медицині
Тема 2. Пацієнт
Тема 3. Ринок. Конкуренти. Союзники
Тема 4. Портфель послуг та стратегія ціноутворення
Тема 5. Комунікація з аудиторією і контент
Тема 6. Digital-маркетинг і просування в мережі
Тема 7. Сервіс і контроль якості пацієнтського досвіду
Тема 8. Управління репутацією і створення довіри
Тема 9. Планування стратегії зростання і план маркетингових ініціатив
Тема 10. Ефективність бюджету і оцінка досягнень
В якому форматі проходить іспит?
Чи буде зворотний зв'язок за моїм проектом?
Чи працевлаштовуєте ви студентів?
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
SEO
SMM
SEO
PPC
SMM
Ваше ім'я
Ваш телефон
Ваш email
Ваш пароль
Або увійдіть через соц. мережі:
У Вас ще нема аккаунту?
Ваше ім'я
Ваше прізвище
Ваш email
Ваш телефон
Ваш пароль
Підтвердити пароль
Ваш email
У Вас ще нема аккаунту?
Ваш новий пароль