Очікуваний обсяг завантаження: від 10 до 15 годин на тиждень. З них заняття — двічі на тиждень три години. Решта часу — робота над дипломним проєктом.
Для підприємців, чия робота пов’язана зі створенням і просуванням продукту/послуги
Для маркетологів, чия робота пов’язана з плануванням рекламного просування
Для підприємців, чия робота пов’язана з регулярним прийняттям стратегічних рішень щодо розвитку бренду
ПОГЛИБЛЕНИЙ КУРС ПРО ВИВЕДЕННЯ І ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ НА РИНКУ. ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ КУРСУ — РОЗВИТИ У СТУДЕНТІВ СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ І СФОРМУВАТИ У КОЖНОГО СВІЙ НАБІР ПРАКТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ І БІЗНЕС-ЗАВДАНЬ.
Уся практична робота поділена на дві частини:
Щосуботи у студентів буде можливість поставити свої запитання лектору щодо пройденого матеріалу у форматі годинного вебінару (12:00–13:00).
Очікуваний обсяг завантаження: від 10 до 15 годин на тиждень. З них заняття — двічі на тиждень три години. Решта часу — робота над дипломним проєктом.
НАВИЧКИ СТРАТЕГА:
ДОСЛІДЖЕННЯ Й АНАЛІЗ:
ПОШУК І ФОРМУЛЮВАННЯ КОРЕНЕВИХ ПРОБЛЕМ БІЗНЕСУ:
дерево Голдратта
ФОРМУВАННЯ ДОДАТКОВОЇ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ/ПОСЛУГИ/РІШЕННЯ:
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ:
КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПЛАН:
МАКС БУРЦЕВ
Власник і креативний директор Arriba! Creative Agency. Засновник школи маркетингу й комунікацій «Багаж». Співвласник школи англійської мови Hotspot. Член журі Cannes Young Lions. Викладач kmbs (Києво-Могилянська бізнес-школа). Понад 15 років досвіду роботи. Клієнти: Heinz, Microsoft, Gallina Blanca, Le Silpo, Eva, «Галичина».
Ваше ім'я
Ваш телефон
Ваш email
Ваш пароль
Або увійдіть через соц. мережі:
У Вас ще нема аккаунту?
Ваше ім'я
Ваше прізвище
Ваш email
Ваш телефон
Ваш пароль
Підтвердити пароль
Ваш email
У Вас ще нема аккаунту?
Ваш новий пароль