Комунікація без зупинок: як Укрзалізниця будує довіру і сучасний бренд

Про неї пишуть не лише українські, а й міжнародні видання. Та що там видання — саме її потяги привозять до Києва світових лідерів. І саме ці потяги стали порятунком для мільйонів українців під час евакуацій — від перших днів повномасштабної війни й дотепер.
Укрзалізницю знають усі. Ми всі їздили, слідкували за поверненням іграшкового зайця, переймалися за військового з собакою, чекали на відновлення онлайн-продажів після хакерської атаки, критикували за відсутність квитків влітку, але головне — ніколи не залишались байдужими. Саме так працює жива комунікація: достукатися і до дитини, і до бабусі.
Як саме це відбувається? Які проєкти реалізовує Укрзалізниця і чому? Як формує свій новий імідж? Про все це 10 вересня в UK comms club розповість Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії «Укрзалізниця», керує клієнтським сервісом та пасажирськими комунікаціями.
Квитки до перемоги, бойовий чай, історії залізної родини…За роки повномасштабної війни Укрзалізниця ще більше змінила свій образ — із радянської монолітної машини в модернізовану і сучасну компанію, яка говорить з аудиторією простою мовою, будує партнерства і запускає соціальні проєкти. А соцмережі збирають реакції швидше за інші українські бренди.
📅 Не пропустіть розмову про те, як комунікація здатна змінювати навіть «важковаговиків».
10 вересня о 18:30, офлайн
Локація: БЦ «Леонардо», Київ
Реєстрація: https://forms.gle/XHzZpxnCW7pFFnVj9
Вхід — донейт від 300 грн send.monobank.ua/jar/2wyD1yVEuC
Долучаємося до великого збору — «34 до 34» від благодійного фонду «Тихо».
Збір присвячений 34-й річниці незалежності. Мета — зібрати 34 млн грн до середини вересня на потреби підрозділів ЗСУ: автомобілі, дрони, старлінки, генератори,
РЕБи та інше обладнання. Наша ціль — 50 000 грн.
Категорії
-
Школа
-
AdTech
-
Courses
-
Новини
-
Поради
04.09.2025Як не виростити з дитини споживача -
Кіно
-
Креатив
