Як вимірювати PR у 2026 році, щоб отримувати результат, а не «охоплення»
Що зміниться для комунікаційників у 2026-му? На які метрики ставити? І чому майстерність піарника — це не про 40 графіків у звіті?
Оксана Маличкович, керуюча партнерка агенції «ЕЛ.БІ.АЙ» та фахівчиня з вимірювання ефективності комунікацій, привезла найсвіжіші інсайти прямісінько з Лондона — з PR Week Measurement Conference.
На зустрічі UK comms club Оксана поділиться новими кейсами, сміливими рішеннями й тим, як вбудувати репутаційні результати в бізнес-логіку компанії
Разом із Оксаною обговоримо:
- Як міряти не все підряд, а обрати 3–5 метрик на кампанію / рік
- AI visibility та що з цим робити піарникам уже зараз
- Де брати дані всередині компанії і як їх використати для оцінки ефективності
- Чому розділ з релізами на сайті повертається як must-have для алгоритмів AI
- Як медіарезонанс корелює з revenue / retention / risk
- Це розмова про те, як впевнено заходити у 2026, планувати не абстрактні «охоплення», а реальний внесок у розвиток бізнесу.
📅 Коли й де: 4 грудня, 18:30
📍 Локація: Київ, офлайн
Реєстрація: https://forms.gle/vsrGgsa3TSYii1vK6
Вхід — донейт від 500 грн на банку
Усі кошти підуть у благодійний збір на медикаменти для ЗСУ https://send.monobank.ua/jar/7KUNKGvvQ1
Чекаємо в UK comms club!
Категорії
-
Telegram
-
glovo
-
Опитування
-
Огляди
-
Погляд
-
Нерухомість
-
Communication