Ведучий свят, заходів, концертів, корпоративів, відкриття майданчиків, форумів, випускних, весіль
Якщо відчуваєш складність у спілкуванні при першому знайомстві і твої перші розмови не найкращі
Якщо доводиться у своєму житті презентувати себе, компанію чи продукт
Якщо хочеш, щоб перше знайомство з тобою залишало приємний “післясмак” і тобою сказане врізалося в пам’ять
Гонорари провідних заходів та організаторів свят, найчастіше, вимірюються у тисячах доларів. Звичайно цьому передує серйозна підготовка, а потім напружена та відповідальна робота на заході, але якщо відповідально вчитися та органічно вписатися в цю індустрію, то така робота принесе неймовірне задоволення.
Наталія Горбаченко — майстер курсу провідних заходів, провела понад 550 урочистостей: весілля, корпоративи, випускні, конференції, тематичні та благодійні заходи. Аудиторія – від 10 до 2800 чоловік.
«Я говорю, а значить я є»
Класифікація свят
Емоційна стабільність ведучого
Стиль Ведучого
Сценарій Заходи від А до Я
Тренер: Наталія Горбаченко – Професійна ведуча
Закінчила Вищу Медіа Школу на каналі 1+1, працювала на Просто радіо, а також була TV host на YouTube каналі по криптовалюті.
Офіційний церемоніймейстер: організовує та веде виїзні реєстрації шлюбу 4-ма мовами (російська, українська, англійська, французька).
Провела понад 550 урочистостей: весілля, корпоративи, випускні, конференції, тематичні та благодійні заходи. Аудиторія – від 10 до 2800 чоловік.
Організатор та учасниця профільних семінарів, МК, зустрічей та тренінгів.
Працює в Україні та закордоном.
Після закінчення курсу, крім знань та навичок, професійного запису вашого виступу та рекомендацій від педагога, ви отримаєте ось такий гарний сертифікат, як офіційне підтвердження про успішне проходження навчання на курсі.
ЯКИЙ МІНІМАЛЬНИЙ ВІК, З ЯКОГО МОЖНА ПОЧАТИ У ВАС ВЧИТИСЯ?
Залежить від вибраної програми курсу. До дорослої групи з акторської майстерності приймають слухачів з 15 років, у дитячу – з 10 років. На деяких програмах режисерсько-операторського курсу за домовленістю можуть займатись підлітки 13-14 років.
ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ ПРО ЗАКІНЧЕННЯ КУРСІВ НАДАЄ ВАША КІНОШКОЛА?
Кожен слухач курсів наприкінці академічного року виходить сертифікат встановленого зразка і, що значно важливіше – своє відео-портфоліо, до якого увійдуть уривки театральних постановок, у яких він брав участь, монолог та акторська візитка. Найкращі студенти зараховуються до кастингової бази “RemarkaFilm”.
ЧИ ПОТРІБНО ПЛАТИТИ ЗА СПЕКТАКЛІ І ЗЙОМКИ, ЯКІ БУДУТЬ ПІД ЧАС КУРСІВ, ЯК ЗА ФАКУЛЬТАТИВНІ ЗАНЯТТЯ?
Усі сценічні постановки та навчальні зйомки входять до обов'язкової програми курсу та є безкоштовними. Зйомки відбуваються на відкритих локаціях та на кіностудії.
Чому ви вирішили стати ведучою. Кожна людина унікальна. У всіх є свій набір якостей, який і визначає напрям у житті, чи то навчання, робота, спорт чи творче захоплення. Так склалося, що з дитинства мене приваблювало те, що пов'язане з публічними виступами. Активна життєва позиція, організаторські здібності, бажання вдосконалюватись, вміння імпровізувати та почуття гумору вказали мені на мою професію.
Розкажіть про свою команду. Хто працює разом з вами, і як ви визначаєте найкращих фахівців. Команда – це одна з найважливіших складових успіху! Партнери, підрядники, постачальники, фахівці – абсолютно всі проходять попередній відбір, перш ніж почати працювати з нами на майданчику. Особиста розмова та портфоліо дозволяють визначити релевантність того чи іншого професіонала для майбутніх заходів. На даний момент моя команда складається з: звукорежисерів, музичних та технічних редакторів, діджеїв, кавер бендів, декораторів, флористів, рестораторів, фотографів, відеографів та mua&h. Шоу програма щоразу підбирається індивідуально.
Що для вас означає бути провідною. Професія чи щось інше. Абсолютно згодна з думкою, що найкраща робота – це високооплачуване хобі. А коли хобі стає професією, тоді починається найцікавіше. Бути Ведучою для мене – це не просто працювати за гонорар. Це моя потреба, без якої важко уявити своє життя.
Які головні якості хорошої ведучої. Поняття «хорошості» не зовсім доречне. Ведучий – чи професіонал, чи аматор.Тільки замовник, переглянувши десятки промо, зрозуміє який ведучий ідеально відповідає його типу заходу. На цьому етапі має відбутися емоційний контакт. І рамки бюджету, звичайно, дозволять швидше обрати відповідного ведучого.
Розкажіть, де ви черпаєте ідеї для сценарію заходу, і скільки часу займає створення весілля підключ. Для мене важливу роль у творчому розвитку грають зустрічі зі своїми колегами в різних інтерпретаціях: майстер класи, воркшопи, семінари, тренінги і т.д. Після таких заходів завжди відчуваєш приплив сил та бажання створити щось нове.
Ваше ім'я
Ваш телефон
Ваш email
Ваш пароль
Або увійдіть через соц. мережі:
У Вас ще нема аккаунту?
Ваше ім'я
Ваше прізвище
Ваш email
Ваш телефон
Ваш пароль
Підтвердити пароль
Ваш email
У Вас ще нема аккаунту?
Ваш новий пароль