Опис курсу
В тебе є 23 заняття, щоб розібратись із воркфлоу UI/UX-диза та дизайном ігрових інтерфейсів. Зрозумієш, як працює людський мозок, і впровадиш Design thinking у свою роботу — від ресерчу до прототипу й тестування. Забереш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для дизайну ігор. Проведеш усі етапи дизайн-спринту для розробки фічі, щоб закріпити скіл для майбутньої роботи.
Протягом курсу зробиш проєкт для портфоліо з 5 ключовими складовими UX/UI-дизайну. В кінці отримаєш фідбек, лекцію з рекрутером та відгук у Linkedin найкращим студентам від лектора — для твого вдалого старту в геймдеві.
Після курсу
- Освоюєш скіли UX/UI-дизайнера для розробки ігор
- Працюєш із Design Thinking та вмієш нативно залучати юзера до гри
- Розумієш, як працює індустрія геймдеву та зони відповідальності дизайнера ігрових інтерфейсів
- Робиш Player-Centric дизайн інтерфейсів та складаєш зрозумілу навігацію гравця
- Знаєш та без рандому застосовуєш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для інтерфейсів ігор
- Оформлюєш кейс у портфоліо, з яким зможеш починати шлях у карʼєрі
Програма:
Заняття 1. UX/UI DESIGNER У ГЕЙМДЕВІ: РОЛЬ ТА ОБОВʼЯЗКИ
- UX/UI-дизайн: застосунки/сайти VS ігрові інтерфейси
- Головні етапи розробки гри: пре-, продакшн і пост-
- Пайплайн і зони відповідальності UX/UI-дизайнера
- GAME CHANGER: стадії розробки гри та нові задачі
- TEAM BUILDING: з ким працює UX/UI-дизайнер
- Левел-ап UX/UI в геймдеві — зростання та розвиток
Заняття 2. Usability
- Евристики юзабіліті та їхнє застосування у відеоіграх
- 10 евристик Якоба Нільсена — батька UX-дизайну
- Ігрові евристики: баланс, прогресія, управління грою та ін.
- Основні елементи юзабіліті для ігрового UX
Заняття 3. ДРУГА СКЛАДОВА UX — ENGAGE-ABILITY
- Мотивація. Зовнішні чинники: нагороди, оцінки, рейтинги тощо
- Мотивація. Внутрішні чинники: компетенція, автономність, зв’язність/спорідненість
- Теорії мотивації
- Емоція (3Cs: character|control|camera, новизна, сюрпризи та відчуття присутності)
- Стан потоку та умови його виникнення в грі. Як його не зруйнувати
Заняття 4. Design Thinking
- Основні складові та етапи Design Thinking: емпатія, визначення, ідея та прототипування, тестування та оцінка
- UX-артефакти (персона, user story, user flow)
- Kano Model
- JTBD "JOBS-TO-BE-DONE
Заняття 5. ПЕРШОМУ ГРАВЦЮ ПРИГОТУВАТИСЬ — ВСТУП ДО ІГРОВОГО UI
- Складові ігрового UI: меню та HUD
- Типи представлення ігрових інтерфейсів
- Ієрархія та компонування
- Меню-компоненти
- Патерни та навігація
- Гештальт-принципи в UI-дизайні
SKVOT
Телефон:
Email:
0 Коментарів
Поки немає коментарів
Інші курси школи
-
Маркетинг
-
Старт курсу: Без дати
-
Форма навчання: Онлайн
-
Мова курсу: Українська
За запитом -
Категорії
Статті
-
ШІ
-
Релізи
-
Події
-
Поради
-
Ґаджети
-
Події
-
Сервіси
Майбутні події
