Опис курсу
Під час навчання ти зрозумієш, як підвищувати впізнаваність, формувати ком’юніті й збільшувати продажі бренду за допомогою SMM-стратегії.
Щоб навчитись її створювати, працюватимеш над реальним проєктом від українського бренду. Будеш досліджувати клієнтів, конкурентів та ринок. Знайдеш ЦА та визначиш її потреби за концептом JTBD (Jobs To Be Done). Створиш план, щоб залучити нових підписників. Розробиш комунікаційну стратегію, навчишся аналізувати власні результати й захищати свої ідеї перед клієнтом.
В результаті — створиш стратегію з нуля та запітчиш її лекторці. А після — зможеш тактично розвивати бренди в соцмережах.
Після курсу «SMM. Стратегія»:
- вмієш аналізувати ринок та нішу відповідно до свого проєкту
- створюєш рубрикатор для контент-плану з підбором референсів контенту
- шукаєш і знаходиш свою ЦА за концептом JTBD (Jobs To Be Done)
- розробляєш комунікаційні стратегії, генеруєш ідеї для рекламної кампанії
- проводиш аналіз конкурентів, виявляєш сильні та слабкі сторони свого бренду
- аналізуєш результати, готуєш звітність та адаптуєш стратегії під нові виклики
Програма:
Інтро: що таке стратегія в SMM та в чому її відмінність від тактики
- типи стратегій
- що містить у собі дієва стратегія
- основні етапи створення SMM-стратегії
- як залучити клієнта до процесу розробки стратегії
Аналітика
- аналіз ринку VS ніші бізнесу
- як адаптувати тренди під справу
- аналіз бренду по пунктах
ЦА
- як правильно визначити цільову аудиторію
- методи й тули для дослідження, інтервʼю, аналіз за концептом JTBD
- CJM: який шлях проходить клієнт до покупки та на якому етапі вмикається SMM
Аналіз конкурентів
- як провести конкурентний аналіз
- інструменти для аналізу (trendhero, instrack)
- оцінка контенту конкурентів, їхніх підходів до просування
Контент-стратегія для соцмереж
- креативи та формати
- що таке контент-матриця
- постинг, гостинг і сталкеринг
- контент-план і мейн складові
- ідейне наповнення + підбір референсів
- контент, який зчитується
Цілі та KPI в SMM-стратегії
- продажі, імідж, лояльність, залучення
- як правильно обирати KPI
- моніторинг та аналіз результатів
SKVOT
Телефон:
Email:
0 Коментарів
Поки немає коментарів
Інші курси школи
-
IT
-
Старт курсу: Без дати
-
Форма навчання: Онлайн
-
Мова курсу: Українська
За запитом -
Категорії
Статті
-
ШІ
-
Релізи
-
Події
-
Поради
-
Ґаджети
-
Події
-
Сервіси
Майбутні події
