Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 41.35, € 43.35

IT Cтолиця

Розпочався
Місць немає

Курси з Е-mail маркетингу

Е-mail marketing від IT Cтолиця

Поточна навчальна програма буде корисна маркетологам початківцям, які хочуть опанувати основи Е-mail marketing. Одночасно досвідченим маркетологам цей курс допоможе згрупувати, систематизувати та поглибити наявні знання.

  • icons

    Старт курсу 31 січня 2022 р.

  • icons

    Тривалість 10 занять

  • icons

    Форма навчання Онлайн, Офлайн

  • icons

    Київ

Вартість курсу:
5 320 ₴

Кому корисний курс?

НОВАЧКИ

Освоїте перспективний напрямок в маркетингу і вже через 5 тижнів навчання зможете отримати професію Email-фахівця. Будете працювати в компанії або на фрілансі і вести одночасно кілька проектів – вибирати вам

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГИ

Поглибити свої знання в email-маркетингу, навчитеся працювати з сервісами розсилок і автоматизувати процеси. Отримайте відповіді на багато питань і зможете приносити ще більше користі своїй компанії. А це, в свою чергу, позитивно позначиться на оплаті вашої праці

ПІДПРИЄМЦІ

Розберетеся у всіх тонкощах email-маркетингу. Зрозумієте, як збільшити продажі за допомогою розсилок і що необхідно робити своїми руками, а що можна делегувати стороннім фахівцям. Зрозумієте як контролювати підрядників і аналізувати звіти

Опис курсу

Курс Е-mail marketing - це навчальна програма з налаштування розсилок в електронній пошті, що дозволяють створювати воронки для апсейлів та допродажів. Заняття орієнтовані на Е-mail маркетологів, які хочуть розвиватися в галузі створення рекламних повідомлень, дотримуючись при цьому етики спілкування з клієнтом через електронну пошту. На курсі ви вивчите варіанти залучення клієнтів, посилення бренду на ринку, підвищення клієнтської лояльності.

Поточна навчальна програма буде корисна маркетологам початківцям, які хочуть опанувати основи Е-mail marketing. Одночасно досвідченим маркетологам цей курс допоможе згрупувати, систематизувати та поглибити наявні знання.

Наприкінці навчання ви:

  • Будете застосовувати Е-mail marketing для створення воронок продажів
  • Конвертувати користувачів в покупців і постійних покупців
  • Створювати тригерні серії листів і системні сценарії автоматичних продажів
  • Розберетеся з ключовими показниками якості Е-mail marketing
  • Сформуєте сильну команду, яка буде працювати над розсилками

Навчання Е-mail marketing: вступ до спеціальності

Е-mail marketing - це потужний інструмент реклами товарів і послуг онлайн за допомогою взаємодії з клієнтом через електронну пошту. E-mail-маркетолог є фахівцем, який відповідає за створення серій листів і розсилок, чиїм головним завданням є автоматичне залучення клієнтів онлайн і повідомлення їм про послуги і товари бренду.

Серед навичок Е-mail-маркетолога:

  • Робота з Е-mail ресурсами
  • Написання рекламних текстів
  • Пошукова оптимізація і SMM
  • Налаштування таргетованої реклами

Чи готові ви стати фахівцем з E-mail-продажів? Хочете навчитися залучати 90% клієнтів із створених вами воронок продажів в електронній пошті?

Навчальна програма «E-mail-marketing» - те, що вам необхідно. На заняттях кращі викладачі-практики розкажуть вам, як використовувати електронні розсилки в пошті для створення воронок, розширювати бази користувачів, перетворювати їх на покупців, а також як просувати онлайн-ресурс компанії в інтернеті.

На курсі «E-mail-marketing» ви навчитеся ефективно спілкуватися з клієнтами через електронну пошту. Ця професія - ваше майбутнє. При цьому вам не потрібно просиджувати молоді роки в аудиторії. Усього за кілька місяців ви опануєте всі ази фаху E-mail-маркетолога і зможете одразу приступати до оплачуваної роботи.

Навчальна програма «E-mail-marketing» складається з 8 блоків.

Заняття проходять 2-3 рази на тиждень. Ви зможете без проблем поєднувати їх з навчанням в університеті або роботою.

Якщо ви бачите себе в цій професії і хочете заробляти від 1000 дол. чистими вже сьогодні, тоді навчання в ITСтолиця - ваша можливість отримати готовий фах E-mail-маркетолога «під ключ» в найкоротший час і одразу приступити до оплачуваної практичної діяльності.

В процесі навчанням ми з вами розберемо:

  • Для чого потрібен «E-mail-marketing»
  • Як набрати підписників з нуля
  • Як поділяти аудиторію на сегменти
  • Як сегментація ЦА впливає на продажі
  • Які типи листів і серій листів існують
  • Як написати готовий лист, що продає
  • Покрокове опрацювання всіх етапів написання листа
  • Як виміряти ефективність E-mail розсилки
  • Як порахувати ефективність E-mail-маркетингу в компанії

Цей курс допоможе вам опанувати всі особливості Е-mail marketing з нуля за кілька місяців. Ви отримаєте готову професію «під ключ» з потенціалом заробітку на ринку від 1000 дол. на місяць. Нова сучасна професія Е-mail маркетолог - це ваш шанс досягти великого фінансового успіху.

Навчальна програма

1. Введення у фах Е-mail маркетолог

Для чого компанії Е-mail marketing

  • Як вибрати сервіс для розсилок
  • Як уникнути спам-потрапляння
  • Що краще: ручна чи авто розсилка

2. Бази для розсилок в електронній пошті

  • Як набрати підписників
  • Як перетворити в підписників клієнтів
  • Як перетворити в підписників користувачів
  • Як набрати підписників з оф лайн сектора
  • Де розміщувати підписні форми
  • Які види підписок існують
  • Лід-магніт, його види, механізм роботи
  • Як підписати клієнта, оформляючи замовлення для нього

3. Сегменти ЦА: потрібні листи потрібним людям

  • Навіщо ділити ЦА на сегменти
  • Як це впливає на ефективність розсилок
  • Як збільшити продажі за допомогою сегментації ЦА
  • Як працює аналіз RFM в Е-mail marketing
  • Як сегментувати ЦА в сервісі для розсилок
  • Як вчинити з сегментами ЦА відповідно до стратегії

4. Види листів для розсилок в електронній пошті

  • Серійні листи для запрошення клієнтів
  • Промоції: бонуси, знижки, акції розпродажі
  • Оновлення на сайті: інформація в розсилках
  • Покинутий кошик, залишений перегляд - як відновити
  • Розсилки для здійсненої покупки
  • Листи-тригери: як писати і як користуватися
  • Листи-транзакції: як правильно подати
  • Перехресні продажі та допродажі: серії листів
  • Реанімаційні листи для «мертвих» баз

5. Покрокова інструкція для створення листів, що продають

  • Відбиття дизайну сайту в шаблоні листа: логотип, меню, палітра кольорів
  • Як працює PREHEADER і в чому його ефективність
  • Символи і смайлики в темі листа - так чи ні
  • Що таке тригерна тема листа
  • Покроковий план написання тіла листа
  • Шрифти, колірна гамма і структура листа
  • Що таке AGILE розсилки і як вони працюють
  • Скільки символів має бути в листах, що продають
  • Як додавати зображення в лист, щоб вони ефектно виглядали
  • Скільки посилань та кнопок розміщувати в тілі листа
  • Як створити FOOTER листа і як це працює
  • Для чого потрібні мітки UTM і чим вони є насправді
  • Як гарно зверстати лист без допомоги дизайнера
  • Просто текст: наскільки ефективно відправляти листи «без прикрас»
  • Процес відправлення листа і його особливості

6. Автоматичні скрипти листів, що продають

  • Як взаємодіяти з користувачами, які зробили, але не оплатили замовлення
  • Як взаємодіяти з користувачами, які додали замовлення в кошик, але не оформили його
  • Як взаємодіяти з користувачами, які зайшли на сайт, нічого не купивши
  • Як взаємодіяти з клієнтами, які регулярно купують продукт компанії, і робити їм повторні і додаткові продажі
  • Що таке багатоканальні скрипти: e-mail, смс, повідомлення в Viber і Push-листи

7. Як відстежити ефективність розсилок в електронній пошті

  • Показники для аналізу ефективності: Open та Click Rate, CTR
  • Скільки e-mail розсилок потрапляє за адресою користувача
  • Як аналізувати і вивчати звіти в сервісах для відправлення листів
  • Як збирати статистику щодо розсилок в Google Analytics

8. Як виглядає команда, яка запускає e-mail-розсилки: хто всі ці люди

  • Хто конкретно займається e-mail-маркетингом в вашій команді
  • Чи потрібна вам допомога професійних програмістів
  • Які функції повинні виконувати в команді дизайнер і копірайтер
  • Звідки брати контент для листа (УТП, бонуси, акції, знижки, спеціальні пропозиції тощо)

Як проходить процес навчання

Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.

Переваги «IT Cтолиця»

  • Зручне розташування
    Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу
  • Викладачі-практики
    Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід
  • Якісно та недорого
    Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни
  • Корпоративне навчання
    Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною
  • Працевлаштування
    Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  • Невеликі групи
    У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному
  • Комфортні умови
    Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій
  • Працюємо по вихідним
    Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу

Інші курси школи

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль