Цифровий маркетинг або Digital Marketing – один з найбільш популярних напрямків сучасного менеджменту, що буде актуальним наступні 10 років. Програма курсу розроблена для підготовки фахівців за даним напрямком, які відразу ж після випуску зможуть застосувати свої навички діджитал-адвертайзингу й онлайн-маркетингу в роботі з реальними проектами від замовників.
На курсі студенти не тільки набудуть навичок онлайн-маркетингу та зможуть реалізувати повноцінне просування сайту, збільшити його конверсію і заробити авторитет у цільової аудиторії. Отримані знання також корисні для кризового менеджера, фахівця SEO, контент-менеджера, маркетолога.
Курс формує у студента розуміння всіх нюансів процесу розвитку і просування веб-ресурсу, починаючи зі створення сайту і реєстрації його доменного імені. У програмі курсу – створення сайту на CMS WordPress, вивчення основ верстки (HTML, CSS). З цими навичками студент може самостійно налаштувати зовнішній вигляд сайту, підключити плагіни та віджети.
Подальша робота над проектом включає його оптимізацію, застосування інструментів SEO, взаємодія з соціальними мережами для формування репутації, налаштування рекламної кампанії, аудит і аналітика.
Що вміють випускники курсу
- Реалізувати SEO-просування бізнесу в інтернеті, зміцнити його репутацію онлайн, включаючи соціальні мережі
- Застосовувати в роботі інструменти порівняльного аналізу
- Налаштовувати рекламу на різних платформах, взаємодіяти зі ЗМІ
- Використовують для просування не тільки SEO, але і PPC – контекстну рекламу, яка показується в залежності від інтересів користувача
- Знають основи email-маркетингу, вміють управляти негативом і працювати з кризами
- Проводити операції електронної комерції
- Набувають маркетингових вмінь, за допомогою яких реалізують себе у сфері реклами та продажів
- За допомогою курсів fullstack digital-маркетингу студенти можуть підготуватися до складення екзамену з Google Ads та отримати сертифікацію фахівця від компанії
- Можуть створити власний сайт на платформі WordPress, провести його SEO-оптимізацію і просування, використовуючи такі інструменти: Google Analytics, Google AdsAnalytics, YouTube, LinkedIn, Twitter, Facebook
У контексті виконання завдань курсу студенти будуть розглядати реальні бізнес-кейси та оволодіють практичними навичками просування
Програма
Введення в Digital Marketing
- Цифровий маркетинг і його сфери
- Що таке бренд
- Просування бренду
- Стратегії маркетингу
- Цільова аудиторія й унікальна торгова пропозиція (УТП)
- Сценарії побудови УТП
Основи UX/UI
- Користувальницький досвід і клієнторієнтований дизайн
- Тенденції та інсайти UX
- Як взаємодіяти з користувачем
- Як керувати поведінкою відвідувачів сайту
- Розміщення точок конверсії
- Ефективність реклами залежно від розміщення
- Юзабіліті веб-додатків для мобільних пристроїв
- Користувальницький досвід і соціальні мережі
Digital Marketing і Wordpress
- Інструменти верстки HTML і CSS
- Що таке CMS
- Основи роботи з WordPress
- Завантаження шаблону сайту і його установка
- Як працювати в адмін-панелі сайту WordPress
- Що таке плагіни і як вони підключаються
- Як здійснювати налаштування HTML/CSS
- Як підключити віджети та налаштувати зовнішні служби
- SEO-оптимізація сайту на WordPress
Основи SEO
- SEO-оптимізація: введення
- SEO і пошукова видача
- Технічна робота з оптимізації сайту
- Зовнішні і внутрішні фактори просування
- Додаткові фактори, що впливають на рейтинг пошукової видачі
- Пошукова оптимізація: інструменти та їх застосування на практиці
- Як здійснювати SEO-оптимізацію самостійно
- Управління SEO-фрілансерами
Соціальні мережі та онлайн-маркетинг
- Стратегія просування для соціальних мереж
- Наповнення контентом
- Як розробити персональний бренд
- Просування в соціальних мережах за допомогою контенту
- Формати реклами для просування
- SMM і продажі
- Зворотний зв'язок з клієнтами
- Управління онлайн-спільнотою
- Ведення звітності та аналітика SMM
- Налаштування цільової реклами в соціальних мережах
Креативний контент для просування сайтів і SMM
- Секрети ефективних публікацій в соцмережах, які допомагають залучити потенційних клієнтів і утримати інтерес постійної аудиторії
- Типи контенту для проекту
- Популярні напрямки в створенні контенту
- Особливості контенту для соціальних мереж
- Ефективне просування за допомогою креативного контенту
- Види реклами в соціальних мережах – нативна реклама, спонсорський контент, PR і product placement
- Лідогенерація за допомогою контент-маркетингу
- Що таке Google Analytics
- Застосування Google Analytics для аналітики SMM
- Підвищення ефективності реклами за допомогою Google Analytics
- Як налаштувати цілі у рекламній кампанії
- Інструменти для аналітики соціальних мереж
- Оптимізація рекламної кампанії на основі отриманих даних
Налаштування контекстної реклами за допомогою Google Ads
- Введення в контекстну рекламу
- Рекламний кабінет
- Налаштування рекламної кампанії і створення оголошень
- Google Keyword Planner – як зробити показ реклами більш ефективним за допомогою планувальника ключових слів
- Як отримати сертифікат Google Ads
- Медіаплан для рекламної кампанії
- Обчислення ціни за клік
- Аудит сайту та автоматизація звіту
Email-маркетинг
- Що таке email-маркетинг
- Маркетингова комунікація з використанням email-розсилки
- Зміст розсилки та ефективність рекламної кампанії
- Як сегментувати базу
- Автоматична воронка продажів – створення та налаштування
Просування сайту для мобільних пристроїв
- Мобільна версія проекту як джерело трафіку і конверсій
- Підвищення показника переходів з мобільних пристроїв
- Стратегія просування для мобільних пристроїв
- Прискорення завантаження сторінок на мобільних пристроях
- Адаптація версії сайту під мобільні пристрої та принцип mobile first
Презентація фінального проекту
На першому етапі навчання студент створює проект, на якому буде відпрацьовувати всі знання і навички, отримані на курсі. По закінченню курсу він демонструє результати наставнику – цілісну маркетингову стратегію для онлайн-просування.
Як проходить процес навчання
Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.
Переваги «IT Cтолиця»
- Зручне розташування
Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу - Викладачі-практики
Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід - Якісно та недорого
Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни - Корпоративне навчання
Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною - Працевлаштування
Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії - Невеликі групи
У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному - Комфортні умови
Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій - Працюємо по вихідним
Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу