Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 41.35, € 43.7

IT Cтолиця

Розпочався
Місць немає

Курси з ActionScript 3

Курси з ActionScript 3 від IT Столиця

Педагоги Навчального Центру забезпечують своїх клієнтів знаннями сім днів на тиждень не виключаючи при цьому, вихідні дні. Ви можете записуватися на ранок, на день або ж на вечірні заняття.

  • icons

    Старт курсу 28 лютого 2022 р.

  • icons

    Тривалість 10 занять

  • icons

    Форма навчання Онлайн, Офлайн

  • icons

    Київ

Вартість курсу:
4 900 ₴
4 750 ₴

Кому корисний курс?

Тобі не сподобались безкоштовні програми, і ти хочеш підібрати надійний курс з гарантованим результатом

Ти — новачок і тільки шукаєш себе в IT-сфері

Ти бажаєш змінити спеціалізацію й почати займатися справою, що приносить задоволення та стабільний заробіток

Опис курсу

Курси ActionScript проводять педагоги-практики, які навчать Вас створювати класні Flash-анімації.
Завдяки нашій програмі Ви з легкістю навчитеся створювати анімації будь-якої складності. Під чуйним керівництвом наших педагогів Ви навчитеся вісм тонкощам та «хитрощам» роботи з цією програмою.
На відміну від інших навчальних центрів, ми не пропонуємо Вам звичайні лекції та відеоролики.

Ми вважаємо такий метод викладання безглуздою втратою часу, оскільки лекції та відео не дають можливості отримати практичні навички роботи в цій програмі. В результаті Ви приходите на заняття, щоб подивитися відеоурок чи записати лекцію в зошит. На цьому продуктивність таких курсів закінчується. Ми ж готові навчити Вас користуватися своїми знаннями на практиці. Програма наших курсів передбачає постійні практичні заняття та контрольні роботи, які суттєво допоможуть Вам орієнтуватися надалі вже самостійно.

Чому Ви навчитеся, пройшовши наш курс?

  • Ефективно використовувати отримані знання роботи даної програми в безпосередньому практичному виконанні
  • Формувати та використовувати в подальшій роботі різні об’єкти
  • Виконувати результативну роботу з циклами та блоками. Втілювати в життя всілякі унікальні яскраві презентації. Створювати професійну анімацію

У Навчальному Центрі клієнти мають повну можливість займатися сам на сам зі своїм наставником або у групі, що формується з трьох учнів. Що б вони не обрали – результативність заняття буде висока. Наші педагоги – досвідчені практики, які виділять час для кожного свого підопічного та використають всі можливості, аби максимально зрозуміло донести суть теми. Під час заняття можна сміливо поставити питання та пропонувати теми для дискусій.

Для того щоб займатися в центрі, Вам не знадобиться кардинально змінювати свій режим: наша команда надає можливість своїм клієнтам обирати зручний час для проведення заняття. Тим, хто завантажений у будні, Навчальний Центр готовий запропонувати свої послуги на вихідних.

До всього вищеперерахованого, наші ціни достатньо адекватні. Нашою головною ціллю не являється зробити так, щоб слухач курсу ActionScript переплачував свої кошти. Більше за все наша команда хоче поділитися з Вами своїми знаннями!

Сміливо віддавайте перевагу Навчальному Центру та повністю поринайте в нашу дружню атмосферу! Пам’ятайте, перш за все ми не суворі педагоги, а Ваші наставники, які завжди готові вислухати та надати дієву пораду!

Курси ActionScript 3: навчальна програма курсу

Тема 1. Основні поняття

  • Інструменти для написання коду мовою ActionScript
  • Клієнтські середовища виконання Flash
  • Adobe Flash Player
  • Adobe AIR
  • IPhone
  • Android
  • Adobe Flash Player Lite
  • Компіляція
  • Введення в ActionScript 3.0
  • Про мову ActionScript
  • Переваги ActionScript 3

Тема 2. Нові можливості ActionScript 3

  • Сумісність з попередніми версіями
  • Початок роботи з мовою ActionScript 3
  • Основи програмування
  • Робота з об'єктами
  • Загальні елементи програми
  • Створення додатків з ActionScript
  • Створення користувальницьких класів
  • Короткий огляд
  • Класи та об’єкти
  • Основи об’єктно-орієнтованого програмування мовою ActionScript
  • Пакети
  • Описання класу
  • Методи-конструктори
  • Створення об’єктів

Тема 3. Параметри та аргументи конструктора

  • Вирази
  • Присвоєння однієї змінної іншій змінній
  • Змінна екземпляру
  • Методи екземпляру
  • Умовні оператори та цикли
  • Условные операторы
  • Цикли
  • Булева логіка
  • Методи екземпляру
  • Ключове слово this
  • Зв’язані методи

Тема 4. Використання методів для отримання та зміни стану об’єкта

  • Get- й set-методи
  • Обробка невідомої кількості параметрів
  • Статистичні змінні та методи
  • Статистичні змінні
  • Константи
  • Статистичні методи

Тема 5. Поняття про функції

  • Функції рівня пакету
  • Вкладені функції
  • Функції рівня вихідного файлу
  • Доступ до описів із функції
  • Функції у якості значень
  • Синтаксис літералів функцій
  • Рекурсивні функції

Тема 6. Наслідування

  • Приклад для наслідування
  • Перекриття методів екземпляру
  • Методи-конструктори в підкласах
  • Виключання можливості розширення класів та перекриття методів
  • Створення підкласів внутрішніх класів
  • Теорія наслідування
  • Типи даних та перевірка типів
  • Типи даних та анотації типів
  • Нетипізовані зміні, параметри, поверненні значення та вирази
  • Попередження про відсутні анотації типів
  • Виявлення помилок звернення на етапі компіляції
  • Приведення типів
  • Приведення до примітивних типів
  • Значення змінних за замовчуванням
  • Значення null та undefined
  • Інтерфейси
  • Що таке інтерфейси
  • Інтерфейси та класи з декількома типами даних
  • Синтаксис та використання інтерфейсів
  • Інструкції та оператори
  • Інструкції
  • Оператори

Тема 7. Масиви

  • Основна інформація про масиви
  • Анатомія масиву
  • Створення масивів
  • Звернення до елементів масиву
  • Встановлення розміру масиву
  • Додавання елементів до масиву
  • Видалення елементів з масиву
  • Перевірка змісту масиву
  • Багатомірні масиви
  • Індексні масиви
  • Асоціативні масиви
  • Клонування масивів
  • Події та обробка подій в ActionScript
  • Основи обробки подій в ActionScript
  • Прослуховувачі подій
  • Звернення до об’єкта отримувача
  • Звернення до об’єкта, що зареєстрував приймач
  • Скасування стандартної поведінки подій
  • Пріоритет приймача подій
  • Приймачі подій та керування пам’яттю
  • Користувальницькі події

Тема 8. Обробка виключень та помилок

  • Основи обробки помилок
  • Типи помилок
  • Обробка синхронних помилок у додатку
  • Створення користувальницьких класів помилок
  • Відповіді на події помилок та помилки стану
  • Порівняння класів помилок
  • Механізм обробки виключень
  • Блок finally
  • try/catch/finally

Тема 9. Використання регулярних виразів

  • Збір сміття
  • Динамічні можливості мови ActionScript
  • Динамічні змінні екземпляру
  • Динамічне додавання нової поведінки в екземпляр
  • Динамічні звернення до перемінних та методів
  • Використання функцій для створення об’єктів
  • Використання об’єктів-прототипів для доповнення класів
  • Ланцюг прототипів

Тема 10. Поняття про область. Область видимості

  • Глобальна область видимості
  • Область видимості класу
  • Область видимості статистичного методу
  • Область видимості методу екземпляру
  • Область видимості функції
  • Огляд областей видимості
  • Деталі реалізації
  • Розширення ланцюга областей (with)
  • Простір імен
  • Простір імен у мові ActionScript
  • Створення простору імен
  • Використання простору імен для уточнення визначень змінних та методів
  • Уточнені ідентифікатори
  • Доступність просторів імен
  • Видимість уточнених ідентифікаторів
  • Порівняння уточнених ідентифікаторів
  • Присвоєння та передача значень просторів імен
  • Приклад використання значення простору імен
  • Відкриті простори імен та директива use namespace
  • Простори імен для модифікаторів керування доступом

Тем 11. Мова XML

  • Основи XML

Тема 12. Обмеження безпеки Flash Player

  • Обмеження для завантаження змісту, звернення до змісту у вигляді даних, крос-скриптинг, та завантаження даних
  • Безпека сокетів
  • Розширення розповсюджувача (файли політики безпеки)
  • Розширення створювача (allowDomain( ))
  • Імпортоване завантаження
  • Обробка порушень безпеки
  • Відображення та інтерактивність
  • API-відображення та список відображення
  • Огляд API-відображення
  • Список відображення
  • Контейнери та глибини
  • Події контейнерів
  • Користувальницькі графічні класи

Тема 13. Події та ієрархії відображення

  • Ієрархічна диспетчеризація подій
  • Фази диспетчеризації подій
  • Приймачі подій та ланцюг диспетчеризації подій
  • Використання ланцюга диспетчеризації подій для централізації коду
  • Визначення поточної фази події
  • Відмінності подійз об’єктом у якості отримувача від подій, отримувачами котрих є потомки
  • Зупинення процесу диспетчеризації події
  • Пріоритет та ланцюг диспетчеризації подій
  • Зміна ієрархії відображення та ланцюг диспетчеризації подій
  • Користувальницькі події та ланцюг диспетчеризації подій

Тема 14. Інтерактивність, захоплення дій користувача

  • Основні відомості про дії користувача
  • Захоплення дій клавіатури
  • Захоплення дій миші
  • Події миші
  • Події фокусу
  • Події введення з клавіатури
  • Події текстового введення
  • Події введення рівня додатка Flash Player

Тема 15. Оновлення екрану

  • Заплановані оновлення екрану
  • Постподійні оновлення екрану
  • Область прорисовування

Тема 16. Оптимізація з використанням події Event.RENDER

  • Створення анімації за допомогою події ENTER_FRAME
  • Використання анімації з використанням події TimerEvent.TIMER
  • Вибір між класом Timer та подією Event.ENTER_FRAME
  • Анімація, що заснована на швидкості
  • Приклад фізичного движка

Тема 17. Малювання за допомогою векторів

  • Огляд класу Graphics
  • Малювання ліній
  • Малювання кривих
  • Малювання фігур
  • Видалення векторного змісту
  • Робота з геометрією
  • Основи геометрії
  • Використання об’єктів у Point
  • Використання об’єктів Rectangle
  • Використання об’єктів Matrix
  • Використання матричного перетворення до екранного об’єкту

Тема 18. Використання фільтрів та ефектів

  • Основи фільтрації екранних об’єктів
  • Створення та використання фільтрів
  • фільтр "Фаска" (клас BevelFilter)
  • фільтр "Розмивання" (клас BlurFilter)
  • фільтр "Тінь" (клас DropShadowFilter)
  • фільтр "Світіння" (клас GlowFilter)
  • фільтр "Градієнтна фаска" (клас GradientBevelFilter)
  • фільтр "Градієнтне світіння" (клас GradientGlowFilter)
  • фільтр "Матриця лінійного перетворення" (клас ColorMatrixFilter)
  • фільтр "Згортання" (клас ConvolutionFilter)
  • фільтр "Мапа зміщення" (класс DisplacementMapFilter)
  • фільтр "Шейдер" (клас ShaderFilter)

Тема 19. Відображення та введення тексту

  • Створення та відображення тексту
  • Зміна змісту текстового поля
  • Форматування текстових полів
  • Шрифти та відображення тексту
  • Відсутні шрифти та гліфи
  • Встановлення доступності шрифту
  • Встановлення доступності гліфу
  • Відображення тексту за допомогою вбудованих шрифтів
  • Введення через текстові поля
  • Текстові поля та простір розробки Flash

Як проходить процес навчання

Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.

Переваги «IT Cтолиця»

  • Зручне розташування
    Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу
  • Викладачі-практики
    Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід
  • Якісно та недорого
    Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни
  • Корпоративне навчання
    Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною
  • Працевлаштування
    Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  • Невеликі групи
    У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному
  • Комфортні умови
    Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій
  • Працюємо по вихідним
    Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу

Викладачі курсу

Інші курси школи

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль