Стан комунікацій та маркетингу України у 2025: онлайн-презентація дослідження
У 2025 році серед українських фахівців із комунікацій та маркетингу не залишилось жодного, хто не використовує штучний інтелект. А частка тих, хто частково незадоволені своєю роботою, за рік зросла. Що ще змінилося в галузі — покаже онлайн-презентація дослідження State of PR, comms & marketing 2025, яка відбудеться 26 листопада о 14:00. Організатори дослідження – сервіс моніторингу LOOQME, маркетингова агенція Promodo та медіа MMR.
Зареєструватися на вебінар можна за посиланням: https://bit.ly/47E6gXi
Усі зареєстровані учасники отримають звіт про стан галузі після заходу, а також запис.
У програмі:
- портрет фахівця, головні професійні виклики та пріоритети
- хто у компаніях приймає рішення про бюджети та їх розподіл
- що визначає вибір агенцій і які послуги пріоритетні
- як вимірюють результати та KPI є ключовими
- що чекає індустрію далі і яку роль у ній відіграє AI
Спікерками виступлять:
- Оксана Кононова – CEO & CoFounder LOOQME
- Валерія Лавська – CMO маркетингової агенції Promodo
Ірина Мілютіна – директорка комунікаційної агенції для бізнесів SCM (ДТЕК, Метінвест, Шахтар)
Вони прокоментують результати, поділяться думками про тенденції розвитку галузі та власним досвідом процесів в командах. Наприкінці учасники зможуть поставити їм свої запитання.
«State of PR, comms & marketing 2025» – це опитування, яке проводиться цьогоріч вп’яте. У ньому беруть участь кількасот комунікаційників, маркетологів, PR-менеджерів та інших експертів ринку. Вони діляться тими аспектами професійної діяльності, які показують стан галузі та мають вплив на її майбутнє. За підсумками опитування аналітики формують звіт – це зріз галузі з реальними оцінками, тенденціями та прогнозами змін.
Категорії
-
SMM
-
Insta
-
ШІ
-
U24
-
Угоди
-
Тренди
-
Креатив