Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 38.75, € 39.25

WebPromoExperts

Розпочався
Ще є місця

Веб-аналітика курс навчання

Розпродаж! Відеолекції без зворотного зв'язку.

Курс схвалений компанією OWOX. Компанія спеціалізується на маркетинговій аналітиці, є авторизованим партнером Google Cloud Platform.

  • icons

    Старт курсу 04 липня 2022 р.

  • icons

    Тривалість 20 лекцій

  • icons

    Форма навчання Онлайн

  • icons

    Вебінари

Вартість курсу:
6 932 $

Кому корисний курс?

НОВАЧКИ Навчіться працювати з різними інструментами веб-аналітики і правильно інтерпретувати дані. Головне, що ви будете вчитися не поодинці, а разом з досвідченими наставниками. Вони завжди підкажуть, допоможуть виправити помилки і пояснять складні моменти

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГИ Поглибити свої знання в веб-аналітиці, зможете системно аналізувати трафік і рекламні кампанії. Навчіться формулювати і тестувати гіпотези. Принесете ще більше користі своїй компанії. А це, в свою чергу, позитивно позначиться на підвищенні вашої заробітної плати

ПІДПРИЄМЦІ Навчіться швидко аналізувати дані, знаходити точки зростання, контролювати свою команду або підрядників. Ви зможете правильно інтерпретувати отримані показники, коригувати та оптимізувати рекламні кампанії, що допоможе збільшувати конверсію і зберігати ваш бюджет

Опис курсу

Як проходить навчання Google Analytics?

Зручно вчитися

У кожного студента є особистий кабінет, де зібрано все: лекції, презентації, додаткові матеріали, відомості про поточну успішність студента. Все під рукою і в одному місці. Переглядайте заняття, спілкуйтеся з викладачами, виконуйте завдання – ми подбали, щоб ваше навчання було комфортним.

Вам допоможуть

У кожної групи буде свій куратор і адміністратор. Адміністратор нагадає про лекції, вирішить організаційні питання. Куратор – це професіонал, який володіє всіма знаннями по темі курсу в маркетингу. Саме він перевірятиме ваше завдання, відповідатиме на питання, підказуватиме і буквально вестиме за руку до мети.

Вебінари в реальному часі

На живих вебінарах ви зможете ставити питання, розбирати завдання, отримувати додаткові знання, спілкуватися з одногрупниками і лекторами. А якщо ви пропустили вебінар – зможете подивитися запис пізніше, в будь-який зручний для вас час.

Практичні завдання

Виконання завдань допоможе вам закріпити пройдений на заняттях матеріал. Завдання перевіряються куратором, який надає точний, конкретний і вичерпний зворотний зв'язок.

За підсумками навчання студенти отримують сертифікати WebPromoExperts

Мотивація студентів — головна мета викладачів. Саме тому ми розробили три типа дипломів:

  • прослухав курс
  • вдало закінчив — для активних студентів
  • закінчив з відзнакою — зробив вражаючий проект під керівництвом куратора

Чого ви навчитеся після проходження курсу?

Після 12 тижнів навчання ви зможете претендувати на професію веб-аналітика, середня зарплата якого $900 (по Києву).

Ключові навички

  • Відстеження основних параметрів в Google Analytics
  • Налаштування Google Analytics 4
  • Встановлення і робота з Google Tag Manager
  • Робота з Facebook Pixel і його подіями
  • Робота зі звітами Enhanced e-commerce в Google Analytics
  • Створення звітів, зведень та сповіщень в Google Analytics
  • Аналіз ефективності сайту, продажів на сайті і джерел трафіку
  • Проведення А/В-тестів для підвищення конверсії сайту
  • Використання Google Data Studio для візуалізації даних
  • Юзабіліті-аудит на основі даних веб-аналітики

Програма курсу

Вас чекає 12 насичених тижнів навчання і практики на реальному проекті під керівництвом досвідчених наставників

Тема 1. Введення в веб-аналітику. Принципи роботи сервісу Google Analytics

Тема 2. Цілі, завдання, KPI

Тема 3. Встановлення і налаштування Google Analytics

Тема 4. Відстеження основних параметрів

Тема 5. Продвинуті налаштування основних показників в Google Analytics

Тема 6. Google Analytics 4: принцип роботи і налаштування

Тема 7. Налаштування і встановлення Google Tag Manager

Тема 8. Додаткові можливості Google Tag Manager

Тема 9. Розширена електронна торгівля. Частина 1

Тема 10. Розширена електронна торгівля. Частина 2

Тема 11. Відстеження ефективності рекламних кампаній в Google Ads

Тема 12. Работа з Facebook Pixel та аналітика Facebook

Тема 13. API Google Analytics

Тема 14. А/B-тестування

Тема 15. Аналіз даних

Тема 16. Google Data Studio

Тема 17. Впровадження наскрізної аналітики в свій проект

Тема 18. Налаштування наскрізної аналітики (практичне заняття)

Тема 19. Юзабіліті-аудит на основі даних веб-аналітики

Тема 20. Сертифікація Google Analytics

Нас часто запитують

В якому форматі проходить іспит?

Іспит проходить в online-форматі. Студент готує презентацію, яка повинна містити: аналіз і етапи стратегії розвитку вашого проекту. Регламент на виступ: 20-30 слайдів, 20 хвилин на виступ, 5 хвилин на запитання. Після захисту ви отримуєте сертифікат про проходження курсу.

 Чи буде зворотний зв'язок за моїм проектом?

Зворотній зв'язок по проекту являє собою спілкування з куратором в письмовій формі. Також студенти можуть задавати питання лекторам під час і після занять.

Чи працевлаштовуєте ви студентів?

Ми включаємо наших студентів в розсилку з актуальними вакансіями.

Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?

Після закінчення курсу всі лекції, скрінкасти і презентації на сайті будуть доступні для перегляду 1 рік. Ви зможете повернутися до них у вашому особистому кабінеті.

Викладачі курсу

Інші курси школи

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль