Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 35.4, € 36.75

Baggage School

Розпочався
Місць немає

Стратегія розвитку бренду

Стратегія розвитку бренду від Baggage

Очікуваний обсяг завантаження: від 10 до 15 годин на тиждень. З них заняття — двічі на тиждень три години. Решта часу — робота над дипломним проєктом.

  • icons

    Старт курсу 28 лютого 2022 р.

  • icons

    Тривалість 1 місяць

  • icons

    Форма навчання Офлайн

  • icons

    Харків

Вартість курсу:
10 000 ₴
9 700 ₴

Кому корисний курс?

Для підприємців, чия робота пов’язана зі створенням і просуванням продукту/послуги

 

Для маркетологів, чия робота пов’язана з плануванням рекламного просування

Для підприємців, чия робота пов’язана з регулярним прийняттям стратегічних рішень щодо розвитку бренду

Опис курсу

ПОГЛИБЛЕНИЙ КУРС ПРО ВИВЕДЕННЯ І ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ НА РИНКУ. ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ КУРСУ — РОЗВИТИ У СТУДЕНТІВ СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ І СФОРМУВАТИ У КОЖНОГО СВІЙ НАБІР ПРАКТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ І БІЗНЕС-ЗАВДАНЬ.

Формат навчання

Уся практична робота поділена на дві частини:

  • Робота у команді над навчальним проєктом. Наприкінці курсу відбувається командний захист розроблених проєктів;
  • Відпрацювання вивченого матеріалу на власному проєкті. Протягом тижня після закінчення курсу кожен студент матиме можливість презентувати рішення для свого бізнесу/проєкту у відеоформаті й отримати зворотний зв'язок від лектора за розробленими рішеннями.

Щосуботи у студентів буде можливість поставити свої запитання лектору щодо пройденого матеріалу у форматі годинного вебінару (12:00–13:00).

Очікуваний обсяг завантаження: від 10 до 15 годин на тиждень. З них заняття — двічі на тиждень три години. Решта часу — робота над дипломним проєктом.

Практична користь

  • Розвиток стратегічного та креативного мислення;
  • Розвиток емпатії, навичок ведення діалогу для пошуку глибинних мотивів покупця;
  • Методика створення інноваційних рішень;
  • Інструменти для самостійної організації та проведення глибинних інтерв'ю;
  • Методика визначення унікальної позиції бренду;
  • Система покрокового планування рекламної кампанії, аж до комунікаційних рішень на окремих медіаканалах.

Програма

НАВИЧКИ СТРАТЕГА: 

  • критичне мислення;
  • стратегічне мислення;
  • латеральне мислення.

ДОСЛІДЖЕННЯ Й АНАЛІЗ: 

  • аналіз ринку й категорії;
  • аналіз конкурентного поля;
  • аналіз цільової аудиторії.

ПОШУК І ФОРМУЛЮВАННЯ КОРЕНЕВИХ ПРОБЛЕМ БІЗНЕСУ:

  • дерево Голдратта

ФОРМУВАННЯ ДОДАТКОВОЇ ЦІННОСТІ ПРОДУКТУ/ПОСЛУГИ/РІШЕННЯ:

  • аналіз функціональних та емоційних атрибутів продукту;
  • пошук/створення відмінних властивостей продукту;
  • інструменти створення інновацій у категорії;
  • визначення цільових сегментів аудиторії;
  • формулювання ціннісної пропозиції бренду.

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БРЕНДУ:

  • вибір точок зростання бізнесу;
  • постановка бізнес-, маркетингових і комунікаційних цілей;
  • створення плану досягнення цілей.

КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПЛАН:

  • план зміни думки/поведінки людини;
  • формулювання рекламних повідомлень;
  • вибір каналів і медіа;
  • створення креативного брифу.

ПРО ЛЕКТОРА

IMG_4808

МАКС БУРЦЕВ

Власник і креативний директор Arriba! Creative Agency. Засновник школи маркетингу й комунікацій «Багаж». Співвласник школи англійської мови Hotspot. Член журі Cannes Young Lions. Викладач kmbs (Києво-Могилянська бізнес-школа). Понад 15 років досвіду роботи. Клієнти: Heinz, Microsoft, Gallina Blanca, Le Silpo, Eva, «Галичина».

Інші курси школи

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль