Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 35.5, € 37.3
Розпочався
Місць немає

Курси з продажу

Менеджер з продажу 2.0 від бізнес-тренера Артема Шинкарука

Ви вивчите технологію активних продажів від А до Я. Ми пройдемо з Вами шлях від опису портрета ваших клієнтів мрії до укладання угоди і навіть далі.

  • icons

    Старт курсу 28 лютого 2022 р.

  • icons

    Тривалість 1,5 місяці

  • icons

    Форма навчання Онлайн

  • icons

    Вебінари

Вартість курсу:
5 000 ₴
4 250 ₴

Відео анонс курсу

Кому корисний курс?

Менеджеру з продажу

Отримає план процесу продажів у B2B та збільшить особисту ефективність

Керівнику відділу

Отримає інструменти підвищення ККД відділу та зможе стабільно виконувати план продажу

Власнику бізнесу

Отримає систему побудови активного відділу продажу для збуту своїх товарів/послуг

Опис курсу

Що, якщо ви втрачаєте гроші через неефективну роботу з клієнтами?

Вас грабують зараз! Хто? Ваші конкуренти, які забирають собі ваш прибуток та дохід. Готові потерпіти ще, але нічого не зміниться, якщо самі щось не поміняєте.

Успішні комерсанти – це активні люди. Вода під лежачий камінь сама не тече. Це є закон природи.

Клієнти самі не прийдуть.

Навіть не сподівайтесь!

Методика навчання

Все геніальне просто. Вас не запевнятимуть, що відкрили нові закони продажу. Ми будемо покроково накачувати м'язи вашого мозку і виробляти навичку.

Зазвичай тренінги та курси з активних продажів пересичені інформацією, і більшість з неї просто не застосовується на практиці повною мірою. Насправді завжди ефективно працює те, що просто. У цьому тренінгу я зібрав такі прості та ефективні техніки, які дадуть вам стрибок у продажах, які б товари та послуги ви не продавали.

Ви вивчите технологію активних продажів від А до Я. Ми пройдемо з Вами шлях від опису портрета ваших клієнтів мрії до укладання угоди і навіть далі.

Цю технологію Ви зможете застосовувати у всіх сферах, де потрібно шукати корпоративних клієнтів та призначати зустрічі. Якщо Ви тільки починаєте – цей тренінг ідеальний інструмент навчання.

Цілі тренінгу:

  • Навчити особливостям роботи у B2B;
  • Навчити проходу секретаря та виходу на ЛПР;
  • Дати набір ефективних технік продажів;
  • Вивчити техніки та прийоми роботи з запереченнями;
  • Навчити технології цінових переговорів та закриття угоди;
  • Відпрацювати гострі психологічні моменти та дати заряд впевненості.

Очікуваний результат тренінгу:

  • Формування цільної картини ведення процесу продажу та переговорів;
  • Розуміння основних принципів роботи з ЛПР;
  • Оволодіння навичками встановлення контакту та відбудови від конкурентів;
  • Освоєння техніки виявлення потреб, презентацій та роботи з запереченнями;
  • Вироблення правильного підходу до переговорів та жорстких маніпуляцій;
  • Підвищення результатів вирви продажів та збільшення обсягів продажів;
  • Поява бажання вчитися, вдосконалюватись, а також продавати.

Програма враховує вашу сферу діяльності, рівень підготовки персоналу, а також ваші цілі та завдання, яких ви бажаєте досягти в результаті проведення тренінгу для відділу продажу.

Блок #1: основи продажу

МОДУЛЬ №1: основи продажу

  • завдання продавця;
  • що хочуть клієнти та як їм це дати;
  • як достукатися до клієнта;
  • як клієнти приймають рішення про покупку;
  • цінність, ціна та вартість + обставини;
  • як ще клієнт вибирає компанію-постачальника;
  • особливості телефонного продажу;
  • особисті потреби покупців.

МОДУЛЬ №2: робота з базою

  • пошук клієнтів;
  • складання бази контактів;
  • методи отримання бази;
  • списки потенційних клієнтів;
  • робочий журнал та CRM-система.

Тривалість блоку: 2 години + домашнє завдання

Блок #2: телефонний продаж

МОДУЛЬ №1: комерційна пропозиція

  • підготовка "паперового продавця";
  • які блоки містить КП;
  • модель КП;
  • як правильно скласти КП;
  • коли та за яких умов відправляти КП.

МОДУЛЬ №2: процес продажу

  • техніка активного продажу: сходинки;
  • завдання холодних дзвінків;
  • проблеми холодних дзвінків;
  • підтримка мотивації під час дзвінків;
  • робота з секретарем/блокером;
  • блокування та заперечення при виході на ЛПР/ЛВР: «Навіщо Вам», «Ви хто/з якого питання», «Ви хочете щось запропонувати» та ін;
  • 10 просунутих технік проходу секретаря та виходу на директора стратегія та тактика в роботі з "холодними дзвінками".

Тривалість блоку: 2 години + домашнє завдання + скрипти продажу

Блок #3: робота з ЛПР/ЛВР/ЛДПР

МОДУЛЬ №1: робота з ЛПР/ЛВР/ЛДПР

  • встановлення контакту;
  • як купити клієнта;
  • як зачепити та запам'ятатися клієнту;
  • з чого почати розмову;
  • чому клієнт НЕ готовий слухати;
  • 10 приводів для початку продуктивної бесіди;
  • техніки "зачіп" та емоційного приєднання.

МОДУЛЬ №2: скрипт холодного дзвінка

  • ідентифікація ЛПР/ЛВР;
  • дізнатися ПІБ;
  • фіксація інтересу;
  • мета дзвінка (зачіп/інтрига);
  • напрямний питання;
  • відпрацювання первинних заперечень;
  • прояснення ситуації/збирання інформації (питання);
  • презентація у діалозі;
  • закриття дзвінка.

Тривалість блоку: 2 години + домашнє завдання + скрипти продажу

Блок #4: комерційна розвідка

МОДУЛЬ №1: Визначення потреб

  • проведення комерційної розвідки;
  • визначення статусу/розміру клієнта;
  • арсенал із 10 питань, які потрібно поставити;
  • методи продажу за допомогою питань;
  • технологія СПІН продажів.

МОДУЛЬ №2: Презентація

  • первинна та розгорнута;
  • як презентувати по телефону та на зустрічі;
  • способи ефективно провести презентацію;
  • продає презентація;
  • покрокова модель проведення презентацій.

Тривалість блоку: 2 години + домашнє завдання + скрипти продажу

Блок #5: робота з запереченнями

МОДУЛЬ №1: робота з запереченнями

  • як працювати з відмовами клієнта та перемагати;
  • заперечення, на які не знають відповіді 90% продавців;
  • +10 універсальних варіантів обробки заперечень клієнтів;
  • способи обробки заперечень за допомогою питань;
  • практичні методи роботи з запереченнями у B2B.

МОДУЛЬ №2: зустріч із клієнтом

  • як розпочинати зустріч;
  • зав'язка розмови - варіанти SmallTalk;
  • методи самопрезентації себе та компанії;
  • покроковий алгоритм проведення зустрічі;
  • як закінчувати зустріч.

Тривалість блоку: 2 години + домашнє завдання + скрипти продажу

Блок #6: переговори щодо ціни

МОДУЛЬ №1: переговори

  • що таке переговори;
  • основні правила переговорів;
  • типи переговорного процесу;
  • позиції у переговорах;
  • підготовка до переговорів;
  • поступки та знижки;
  • базові підходи до переговорів;
  • як переконати вашого співрозмовника.

МОДУЛЬ №2: цінові заперечення

  • як говорити про ціну;
  • як обґрунтувати ціну;
  • як треба і не треба вести цінові переговори;
  • 2 підходи у роботі з ціною;
  • як обґрунтувати ціну клієнту, коли він каже "Дорого";
  • як НЕ давати знижок на фразу "В інших дешевше";
  • як показати вигідність та цінність пропозиції.

Тривалість блоку: 2 години + домашнє завдання + скрипти продажу

Блок #7: закриття угоди (дожим)

МОДУЛЬ №1: закриття угоди

  • повторні дзвінки та контакти з клієнтом;
  • що заважає 80% комерсантів закрити угоди;
  • базові прийоми закриття угоди;
  • як правильно підвести клієнта до завершення угоди;
  • закриття угоди та отримання домовленостей;
  • техніки «дожиму» клієнта по телефону та на зустрічі.

МОДУЛЬ №2: стратегія продажу

  • методи доведення клієнта;
  • як розбудити «сплячого клієнта»;
  • робота з клієнтами, які не купили/відмовилися;
  • розробка плану непрямого дотиску клієнта;
  • технології допродажу: методи Up-sell, Cross-sell, Down-sell;
  • стимулювання збуту – маркетинговий інструмент.

Тривалість блоку: 2 години + домашнє завдання + скрипти продажу

Подання матеріалу:

Наголос буде зроблено як на теорію (50%), так і на практику (50%). Таке співвідношення сприятиме якнайшвидшому включенню в роботу і отриманню нових знань.

У процесі навчання ми не граємо в ігри, ми розуміємо реальні ситуації із клієнтами. Через війну через 3-4 тижня мотивація продавців не зменшується, лише збільшується з допомогою правильної технології впровадження.

При виборі тренера бажано вирішити відразу, що для вас важливіше: економія або результат. Працюючи зі мною, ви отримаєте і те, й інше. Безпрограшний варіант.

Замовляючи ефективний тренінг від тренера-практика, ви будете застраховані від ризиків отримати навчання низької якості та втраченого часу.

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль