Вчимо бренди мати характер, розуміти себе та своїх клієнтів. Знаходимо найкраще позиціювання на ринку і покроково створюємо стратегію, з якою можна завоювати серця клієнтів.
Які шукають правильні кроки, щоб побудувати правильну комунікацію та відновити продаж своїх товарів локально та закордоном.
Які хочуть навчитись реагувати на всі виклики нашого сьогодення та адаптовувати стратегію продукту та компанії до нових реалій.
А також копірайтерів, дизайнерів, діджитальщиків, які хочуть стати стратегами або горизонтально розвиватися в профільній ніші.
Інвестиції в себе ніколи не знецінюються. Поки зараз багато проектів на паузі, у тебе є можливість підсилити свої навички, щоб після відновлення роботи увірватись в процес з новою силою.
Це живий online-курс, де ви будете вчитись не по заготовлених матеріалах, а на свіжих концепціях спікерів, які просто зараз адаптують свою роботу з брендами до нових реалій.
З новими навичками стратега у вас буде більше можливостей як на українському, так і міжнародному ринку.
4 спікери, 1 куратор та модератори курсу: всі ці люди допоможуть вам, щоб в цей час, коли вам страшно і ви не знаєте що далі робити, ви змогли й далі впускати нові знання у своє життя. Ви — не одні.
Понад 10 років у творчому бізнесі, основний профіль — стратегія та креатив.
Автор бренд-методологій, де розказує , що стратегія — це не нудні слайди з графіками, а ідея, яка закохує та єднає клієнтів і працівників компанії.
Досвід роботи з великими міжнародними компаніями (Київстар, Райффайзен Банк Аваль, Microsoft) та з чарівним локальним бізнесом (Руна, Люксоптика, Планета Кіно, Helen Marlen, SkyUp, Modern Expo, Yakaboo).
В 2021 Madcats вперше і історії України взяли золото на D&AD за дизайн лого, золото та серебро на Dieline Design Award.
В 2020 виграли 4 Red Dot Design Award та shortlist в European Design Award та Epica Award.
7 років в стратегії, за які розробив бренд-стратегію та комунікацію брендів Дiя, Rozetka, Megogo, Robota.ua, Navi, Concert.ua , Bodo, Softserve, EPAM, Minecraft for Edu, Epikur, ISEI, Inventor, Доброзем, Multi Invest, Korzinka.
Як, stratigic-lead з командою, розробляв бренд-стратегію брендів Дiя, Rozetka, Megogo, Robota.ua, NAVI, Concert.ua, Bodo, Softserve HR, EPAM, Minecraft for Edu, Єпікур, ISEI, Inventor, Multi Invest, Korzinka.
Фанат Байрона Шарпа, Марка Рітсона й здорового глузду. На нашому курсі розкаже не массмаркетовий булщіт про стратегію, а справжній процес створення правильного позиціювання через дослідження.
15 років досвіду в креативі. З 2021 року — Creative Director TABASCO, в портфелі 16 активних клієнтів.
Розробляла ефективні та фестивальні кампанії для брендів локальних та міжнародних ринків: Nestle, Intel, Vodafone, Masafi (ОАЭ), Алло, Наша Ряба та ін.)
Скарбничка нагород включає КМФР, Effie, ADC, Golden Hammer
Розкаже, як креатив зробити легким процесом та штормити по 10-20 ідей вдень.
Працював над проектом креативного табору від Reface та Banda, де протягом тижня прокачували навички 50 крутих потенційних креативщиків.
Проєкти: Greenville Park, Comfy, Монобанк, AutoRia, Prom, Чорнобиль, FavBet, Raketa, Reface та багатьма іншими.
Робить бренди з яйцями (перепилиними).
SMM
Ваше ім'я
Ваш телефон
Ваш email
Ваш пароль
Або увійдіть через соц. мережі:
У Вас ще нема аккаунту?
Ваше ім'я
Ваше прізвище
Ваш email
Ваш телефон
Ваш пароль
Підтвердити пароль
Ваш email
У Вас ще нема аккаунту?
Ваш новий пароль