Курс PPC — Контекстна та таргетована реклама 2025
Оновлена програма 2025 року: тільки актуальні інструменти та фішки. Дізнайтесь про всі секрети Google Search Ads, Google Display Network, Google Merchant Center, Youtube Ads, реклами в Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok та корисні прийоми в Google Analytics.
-
Старт курсу 01 серпня 2025
-
Тривалість 4 місяці
-
Форма навчання Онлайн
-
Мова курсу Українська
-
Місто Київ
Опис курсу
Формат: онлайн-трансляції, скрінкасти, запис лекцій, презентації, додаткові матеріали.
Чотири складові ефективного навчання:
👍 На вас чекає 17 занять в онлайн форматі (live трансляція в Zoom) загальною тривалістю 40 годин. Курс побудований для набуття практичних навичок, тому 20% часу відведено на теорію, 80% часу — на виконання практичної роботи.
👍 В пакеті "PPC Pro" та"PPC Max" ви отримаєте 5 індивідуальних домашніх завдань зі зворотним зв'язком від лекторів, щоб забезпечити краще засвоєння програми курсу. Навчись самостійно проводити ефективні рекламні кампанії в Google Ads та Facebook Ads.
👍 Приватний чат підтримки для спілкування з лекторами поза лекціями та можливість отримати відповіді на усі запитання.
👍 Зручний графік — 1 будній день ввечері та 1 вихідний зранку. На випадок відключень світла будуть вестись записи лекцій, які можна буде переглянути в будь-який час. А якщо не буде світла у лектора, то ми перенесемо лекцію на найближчий «світловий день» ;)
Ключові навички
Програма
1. Завдання інтернет-маркетингу, оцінка ефективності рекламних кампаній. Реклама в контекстно-медійній мережі Google - теорія
- Важливі терміни і абревіатури
- Завдання інтернет-маркетингу
- Ключові метрики для оцінки ефективності інтернет-маркетингу
- Що таке контекстна реклама
- Що таке контекстно-медійна мережа (КММ) Google
- Формати оголошень, моделі оплати в КММ
- Види таргетингу. Різниця між контекстним і аудиторним таргетингом
- Структура рекламної кампанії в КММ
- Реєстрація акаунта в Google Ads
2. Пошукова реклама, теорія. Розробка структури пошукових кампаній різними шляхами. Прогноз бюджету
- Плюси та мінуси пошукової реклами
- Види та типи пошукових запитів
- Як працює аукціон Google Ads
- Принципи показу оголошень у пошуковій мережі Google
- Підбір ключових слів за допомогою різноманітних інструментів
- Прогноз бюджету
- Створення структури
3. Google Analytics. Зв'язок акаунтів Google Analytics і Google Ads, імпорт конверсій
- Знайомство з акаунтом Google Analytics
- Google Tag Manager
- Налаштування цілей та подій у Google Analytics
- Імпорт цілей з Google Analytics в Google Ads
- Встановлення тегу Google Ads
4. Створення пошукових рекламних кампаній
- Створення першої рекламної кампанії. Вибір налаштувань
- Створення першої групи оголошень. Перше оголошення
- Правила та рекомендації щодо написання оголошень
- Додавання ключових слів і мінус-слів
5. Продовження запуску пошукових кампаній
- Динамічні пошукові оголошення Google. Що це? Кому підходить? Принципи роботи
- Створення кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями
- Додавання різних розширень (додаткові посилання, уточнення, номери телефонів, структуровані описи, ціни, промоакції)
6. Створення рекламної кампанії в контекстно-медійній мережі Google
- Що таке контексно-медійна мережа
- Види таргетингів
- Види оголошень
- Створення рекламної кампанії за всіма видами таргетингу
- Створення оголошень для КММ
- Додавання винятків для КММ кампаній
7. Продовження роботи з контекстно-медійною мережею Google. Робота з наявною аудиторією за допомогою Google Ads
- Основні метрики для оцінки кампаній в КММ
- Створення Discovery кампанії
- Стратегії ремаркетингу
- Аудиторії ремаркетингу
- Підключення ремаркетингу в Google Analitycs
- Створення аудиторій ремаркетингу
- Запуск кампаній на аудиторії ремаркетингу в КММ
- Пошуковий ремаркетинг. Що це і як використовувати
8. Performance max, розумні кампанії — як Google Ads спрощує життя рекламодавцю
- Google Performance Max - що це таке і як працює
- Створення кампанії
- Додавання об'єктів
- Написання оголошень
- Створення правильних сигналів аудиторій
9. Заняття по роботі з програмою Ads Editor
- Що таке AdWords Editor
- Основні функції та можливості.
- Автоматизація рутинних процесів
- Гарячі клавіші та приховані можливості програми
- Створення кампаній у Google Ads Editor
- Принцип SKAG - що це і навіщо потрібно
10. Таргетована реклама в Facebook та Instagram. Підготовка до запуску
- Принципи роботи таргетованої реклами
- Які дані є у Facebook при налаштуваннях таргетингу
- Побудова правильно архітектури рекламного акаунта
- Управління рекламним акаунтом (надання доступів, білінг)
- Особливості Facebook business manager
- Створення пікселя Facebook
- Встановлення пікселя Facebook на сайт за допомогою Google tag Manager
- Принципи роботи Google Tag Manager
- Встановлення базових подій на сайт за допомогою Google tag Manager
- Індивідуально налаштовані конверсії
- Автоматичні події
11. Запуск таргетованої реклами у Facebook та Instagram
- Аудиторії в рекламному кабінеті Facebook. Види та принципи роботи
- Створення індивідуально налаштованих аудиторій
- Створення Look-like аудиторій
- Створення збережених аудиторій
- Огляд різних цілей рекламних кампаній
- Запуск рекламних кампаній з різними цілями
12. Продовження запуску рекламних кампаній у Facebook та Instagram. Аналіз ефективності рекламних кампаній
- Плейсменти: які та коли краще обирати
- Як зробити якісне оголошення в рекламному кабінеті Facebook
- Формати оголошень
- Компонувальники URL
13. Відереклама в YouTube
- Основні цілі та особливості відеореклами
- Зв'язок YouTube каналу та акаунта Google Ads
- Види таргетингів у Google Ads
- Налаштування рекламних кампаній у Google Ads
- Виключення неякісних каналів у YouTube
14. Google Shopping
- Що таке Google Merchant Center і яким рекламодавцям він потрібен обов'язково
- Реєстрація акаунта в Google Merchant Center
- Верифікація акаунта Google Merchant Center
- Що таке товарні фіди
- Приклади товарних фідів
- Формування фіду даних в акаунт в Google Merchant Center
- Завантаження фідів даних в акаунт в Google Merchant Center
- Зв'язок акаунта Google Ads і Google Merchant Center
- Створення торгової рекламної кампанії
15. Аналіз, оптимізація рекламних кампаній Google Ads. Прискорення рутинних процесів за допомогою автоматизації
- створювати і запускати пошукову рекламну кампанію в Google Ads
- створювати і запускати рекламну кампанію в Facebook Ads Manager
- працювати з основними звітами в Google Ads
- працювати з Ads Editor
- створювати і запускати рекламну кампанію в контекстно-медійній мережі Google
- створювати аудиторії ремаркетингу
16. Додаткові джерела платного трафіку - LinkedIn, Twitter, TikTok. Основні звіти Google Analytics та огляд інших джерел платного трафіку
- Twitter Ads: огляд можливостей та рекламного кабінету
- Linkedin Ads: огляд можливостей та рекламного кабінету
- TikTok Ads: огляд можливостей та рекламного кабінету
- Основні звіти Google Analytics
17. Перевірка знань і підбиття підсумків
- Підсумкове тестування за матеріалами курсу
- Розбір тестових питань
- Відповіді на питання
- На що звертати увагу під час оптимізації кампаній у пошуку
- Як правильно аналізувати дані
- Робота з основними звітами в Google Ads
- Налаштування стовпців у Google Ads, створення власних стовпців
- Що таке "Швидка статистика" і які дані можна отримати з цього звіту
- Використання фільтрів, сегментів у Google Ads
- Коригування ставок у Google
- Моделі атрибуції в Google Ads. Що це і яку обрати?
Інші курси школи
-
Маркетинг
-
Старт курсу: 31 липня 2025
-
Тривалість: 3 місяці
-
Форма навчання: Онлайн
-
Мова курсу: Українська
-
Місто: Київ
За запитом -
Категорії
-
Опитування
-
Crypto
-
Ґаджети
-
Gambling
-
podcast
-
Telegram
-
Viber
