- Головна
- Курси
- Бізнес і фінанси
- Проєктний менеджмент
Опис курсу
Завдання курсу:
- Ознайомити учасників із підходами й методологіями реалізації проєктів;
- Опанувати інструменти роботи з проєктом і управлінням командою на кожному з етапів проєкту;
- Навчити якісного аналізу результатів проєкту: збір даних, аналіз етапів проєкту, пошук шляхів удосконалення проєктів і впровадження інновацій.
Программа
МОДУЛЬ 1. ПЛАНУВАННЯ ПРОЄКТУ І ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНОЇ КОМАНДИ:
- що врахувати на етапі отримання інформації про проєкт, аби не впустити важливих деталей;
- як підготувати проєктну команду до спільної роботи;
- уважність на етапі планування: інструменти й підходи;
- як структурувати проєкт, розподіляти ролі, планувати роботу з ризиками та враховувати фінансовий складник;
- як сформувати систему комунікації для подальшого проєкту.
Розберемо інструменти:
- первинна оцінка проєкту. Формування паспорту проєкту (Project Charter);
- інструменти оцінки й аналізу стейкхолдерів проєкту (Needs / Pain Points / How can we Serve), комунікаційний план проєкту;
- етапи розвитку й ефективності команди, характеристики та дії на кожному етапі;
- вікно Джохарі — техніка формування взаємин у команді;
- ролі в команді за Белбіном;
- підготовка, ініціація і проведення першої проєктної зустрічі Kick Off — механіка і сценарій формування структури проєкту WBS (Work Breakdown Structure);
- розподіл ролей у проєкті, методика RACI;
- Pre-Mortem — практика аналізу ризиків на старті проєкту.
МОДУЛЬ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ КОМУНІКАЦІЇ:
- листи або повідомлення: як їх слід писати;
- як позбутися відчуття непотрібних зустрічей і зробити їх максимально ефективними;
- як ставити завдання, щоб результат відповідав запитам і очікуванням;
- інструменти й підходи, щоб підвищити ефективність команди;
- чому конфлікти — це добре: як трансформувати їх у позитивні зміни.
Розберемо інструменти:
- чек-лісти написання листів, проведення зустрічей, формулювання завдань;
- інструменти прийняття рішень (Delegation Poker, інструмент DIBB, Dot-Voting);
- інструменти аналізу конфліктів (ABC, Tree Tool) і роботи з ними (1:1, медіація, коло (Circle));
- тест для визначення індивідуального стилю поведінки в конфліктах.
МОДУЛЬ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТУ: УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОМАНДОЮ:
- проєктна динаміка: інструменти управління;
- внутрішні проєктні KPIs команди: як їх відстежувати й що робити у разі відхилень;
- зміни в реалізації — природний процес: як провести його так, щоб не нашкодити суміжним процесам і команді;
- комфортна і безпечна атмосфера в команді: як її створити й підтримувати.
Розберемо інструменти:
- Team Temperature Check — виміри стану команди;
- аналіз рівнів зрілості учасників команди за Бланшером;
- алгоритм перевірки досягнення проєктних KPIs;
- сценарії проведення організаційних зустрічей;
- чек-ліст упровадження змін STAR.
МОДУЛЬ 4. ЗАКРИТТЯ ПРОЄКТУ: АНАЛІЗ І РЕФЛЕКСІЯ:
- Growth Mindset (мислення зростання): як розвивати його в собі й команді;
- практика проведення аналізу помилок і пошуку рішень;
- патерни успіху (best practice) і масштабування на інші проєкти, команди й навіть компанію;
- формування плану дій для наступних проєктів;
- рефлексія: її важливість і практики проведення.
Розберемо інструменти:
- сценарії проведення Kick Out і Post Mortem зустрічей;
- інструменти рефлексії (Experience Based Learning).
Лектори
ІННА МАКОТЕРСЬКА
Співзасновниця консалтингу I+J
- Десять років організовує роботу креативних і продуктових команд;
- Експертка з організаційного дизайну команд і проєктного менеджменту;
- Ex-COO Aimbulance;
- Ex-PR і маркетинг-менеджер MTV Україна;
- Розробила процеси реалізації проєктів і стратегії систематизації роботи команд для креативних і продуктових компаній;
- Авторка першої комплексної навчальної програми в Україні з акаунт-менеджменту;
- Авторка путівника для роботи віддалених команд Homestranaut;
- Клієнти: Razom Communications (companies Havas Media, Universal McCann, Initiative), McCann Kyiv, One Philosophy Group (Be—It), Unisender, Mediahead, European Business Association (EBA) та інші.
ЮЛІЯ ЗАХАРЧЕНКО
Співзасновниця консалтингу I+J
- Вісім років організовує роботу креативних і продуктових команд;
- Експертка з організаційного дизайну команд і проєктного менеджменту;
- Ex-COO школи Bird in Flight;
- Ex-COO креативного агентства VGNC;
- Розробила процеси реалізації проєктів і стратегії систематизації роботи команд для креативних і продуктових компаній;
- Авторка першої комплексної навчальної програми в Україні з акаунт-менеджменту;
- Клієнти: Razom Communications (companies Havas Media, Universal McCann, Initiative), McCann Kyiv, One Philosophy Group (Be—It), Unisender, Mediahead, Grape та інші.
0 Коментарів
Поки немає коментарів
Категорії
Статті
-
Crypto
-
IT
-
Мови
-
Communication
-
Courses
-
Досвід
-
Ґаджети
Майбутні події
