Запропонувати майданчик
Курс валют: $ 39.6, € 42.4

IT Cтолиця

Розпочався
Місць немає

Курси з копірайтингу

Creative & Copywriting від IT Cтолица

Курс підходить новачкам, які хочуть спробувати себе в ролі кріейтора і заробляти гроші на своїх текстах. Це навчання також буде актуально для копірайтерів, які вирішили спробувати себе у сфері реклами й створення ідей.

  • icons

    Старт курсу 28 лютого 2022 р.

  • icons

    Тривалість 10 занять

  • icons

    Форма навчання Онлайн, Офлайн

  • icons

    м. Київ, бул. Лесі Українки, 26-Б

Вартість курсу:
5 800 ₴
5 510 ₴

Кому корисний курс?

Райтерам, які ще не створювали рекламного контенту, не брали участь у розробці креативних ідей

Маркетологам, які бажають навчитися працювати зі словом та отримувати результати від своїх текстів

Підприємцям, щоб ставити правильні завдання для співробітників, реально оцінювати кінцевий результат

Опис курсу

Як ідеї генеруються, допрацьовуються, перетворюються на тексти й стають креативним рекламним продуктом – все це Ви дізнаєтеся на курсі Copywriting & Creative.

Тут студенти навчаться з нуля створювати відмінні тексти, лексично яскраві й виразні. Також проведуть роботу над реальними текстами або власними роботами, щоб викинути з них зайве і розставити акценти там, де потрібно.

На курсах Ви ознайомитеся з різними формами рекламних текстів – неймінг, слогани, сторітелінг, сценарії для відеореклами.

Велика кількість практичних завдань, розглядання тем курсу на прикладах реальних кейсів від замовника, актуальний матеріал і сучасний підхід до подачі – запорука успішності курсу. Після навчання слухачі орієнтуються в трендах копірайтингу, вміють вирішувати практичні завдання і придбають кейс для свого портфоліо.

Випускники курсу можуть

  • Створювати сильні тексти, що захоплюють читача;
  • Генерувати ідеї, використовуючи техніку брейнстормінга та інші;
  • Взаємодіяти з клієнтом через різні канали комунікації, використовуючи свої тексти.

Курс підходить новачкам, які хочуть спробувати себе в ролі кріейтора і заробляти гроші на своїх текстах. Це навчання також буде актуально для копірайтерів, які вирішили спробувати себе у сфері реклами й створення ідей.

Програма навчання

Ознайомча лекція і визначення очікувань від курсу

  • Креативність та міфи про неї. Homo scriptoris;
  • У чому полягає різниця копірайтер, контент-менеджер, кріейтор, райтер;
  • Творчість або креативність – схожість і відмінності;
  • Особливості рекламного тексту;
  • Де шукати музу кріейтору;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання.

Етапи розвитку ідеї, починаючи з брифінгу і закінчуючи створенням key visual і key message

  • Що таке бриф;
  • Що таке інсайт і як його не пропустити;
  • Генерування ідей: брейнстормінг і інші техніки;
  • Теорія RAM-провідника в рекламі й копірайтингу;
  • Ключовий образ key visual і ключове повідомлення key message – як правильно скласти;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Робота над курсовим проектом.

Психологічний вплив рекламного тексту і віжуалу

  • Як мозок сприймає інформацію і як це можна використовувати;
  • Теорія когнітивного сприйняття LC4MP;
  • Типи сприйняття різних структур мозку – рептильний, емоційний, раціональний;
  • Когнітивний принцип «довгий тонкий» і уявлення про красу;
  • Правило 4S і його актуальність;
  • Що таке НЛП. Ефективність психолінгвістики;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: продовження;
  • Візуальна складова рекламного повідомлення та її роль;
  • Текст або картинка. Різниця між підходом копірайтера й арт-директора до рекламного постера;
  • Особливості графіки для реклами і її види;
  • Шлях від ідеї до реалізації зображення;
  • Віжуал: етапи розробки, від ТЗ для дизайнера до фінальної картинки;
  • Колір і шрифт в рекламі;
  • Поняття архетипу і його застосування;
  • Актуальні тренди візуальної реклами;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: продовження.

Текст в рекламі – основи застосування. Малі форми

  • Неймінг і його типи (добрий, злий). Як створюється неймінг;
  • Слогани та формули їх створення. Види слоганів: добрі, злі;
  • Заголовки. Створення заголовків – закони. Помилки при створенні заголовків;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: продовження.

Текст в рекламі – основи застосування. Великі форми

  • В яких випадках використовувати велику і малу форми РП;
  • З чого складається стаття. Модульна система і принципи піраміди Мінто;
  • Структура рекламного тексту: початок, модулі-топіки, фраза-відлуння або кода;
  • Що таке PR-реліз і з чого він складається;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: продовження.

Характеристики якісного тексту – образність, виразність, лаконічність

  • Поняття ритміки тексту;
  • Поняття фігуральний вислів;
  • Тренди вербальної комунікації;
  • Художні засоби вираження в тексті;
  • Як прибрати воду в тексті;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: продовження.

Що таке SMM. Копірайтинг для digital-маркетингу

  • Побудова контент-плану на основі SMM-стратегії;
  • Візуальний формат і контент: види;
  • Правила і тренди написання текстів для соцмереж. Популярні помилки;
  • Платні рекламні оголошення SMM – особливості текстового і візуального змісту;
  • Як домогтися активації користувачів за допомогою рекламного тексту – ідеї та механіки;
  • Що таке OL і як з цим працювати;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: продовження.

Тексти в цифровому просторі. Банери та відеореклама. Сторітелінг – король

  • Реклама на ТБ і в інтернеті;
  • Створення реклами, починаючи з формування ідеї та закінчуючи синопсисом;
  • Що таке сторітелінг – закони й функції. Складові сторітелінга: персонажі, драма, розвиток сюжету і продукт;
  • Створення сценарію. Сторіборди й аніматик;
  • Створення банерної реклами за законами жанру кіно. Типи й класифікація банерної реклами, правила створення з точки зору текстової та візуальної частини;
  • Драма, сторітелінг;
  • Копірайтер та його участь у знімальному процесі;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: продовження.

Тексти в цифровому середовищі. Сучасні формати реклами: спецпроекти, сайти, мобільні додатки, чат-боти й VR

  • Реклама для мобільних додатків;
  • Реклама для веб-сторінок: види, правила складання;
  • Спецпроекти для інтернет-видань. Тематики й мета текстів;
  • Тексти для чат-ботів: тематика і правила складання;
  • Віртуальна реальність – застосування в цілях реклами. Як працювати з VR;
  • Phygital – об'єднання цифрової та фізичної реальності для реклами продукту;
  • Правила складання презентації, тренди та напрямки;
  • Приклади реальних кейсів;
  • Домашнє завдання;
  • Курсова робота: завершення.

Як проходить процес навчання

Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.

Переваги «IT Cтолиця»

  • Зручне розташування
    Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу
  • Викладачі-практики
    Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід
  • Якісно та недорого
    Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни
  • Корпоративне навчання
    Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною
  • Працевлаштування
    Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  • Невеликі групи
    У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному
  • Комфортні умови
    Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій
  • Працюємо по вихідним
    Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу

Інші курси школи

Ваш відгук
Обратная связь
Вхід
Реєстрація

Ваше ім'я

Ваше прізвище

Ваш email

Ваш телефон

Ваш пароль

Підтвердити пароль

Або зареєструйтеся через соц. мережі:
Натискаючи "Зареєструватися" ви підтверджуєте, що ознайомлені, повністю згодні і приймаєте умови Публічна оферта
У Вас вже є аккаунт?
Забули пароль?
photo
Для відновлення паролю, введіть свою електронну адресу, та перейдіть за посиланням
Підтвердження
photo
Дякуємо за підтвердження адреси пошти, будь ласка, введіть новий пароль