Як ідеї генеруються, допрацьовуються, перетворюються на тексти й стають креативним рекламним продуктом – все це Ви дізнаєтеся на курсі Copywriting & Creative.
Тут студенти навчаться з нуля створювати відмінні тексти, лексично яскраві й виразні. Також проведуть роботу над реальними текстами або власними роботами, щоб викинути з них зайве і розставити акценти там, де потрібно.
На курсах Ви ознайомитеся з різними формами рекламних текстів – неймінг, слогани, сторітелінг, сценарії для відеореклами.
Велика кількість практичних завдань, розглядання тем курсу на прикладах реальних кейсів від замовника, актуальний матеріал і сучасний підхід до подачі – запорука успішності курсу. Після навчання слухачі орієнтуються в трендах копірайтингу, вміють вирішувати практичні завдання і придбають кейс для свого портфоліо.
Випускники курсу можуть
- Створювати сильні тексти, що захоплюють читача;
- Генерувати ідеї, використовуючи техніку брейнстормінга та інші;
- Взаємодіяти з клієнтом через різні канали комунікації, використовуючи свої тексти.
Курс підходить новачкам, які хочуть спробувати себе в ролі кріейтора і заробляти гроші на своїх текстах. Це навчання також буде актуально для копірайтерів, які вирішили спробувати себе у сфері реклами й створення ідей.
Програма навчання
Ознайомча лекція і визначення очікувань від курсу
- Креативність та міфи про неї. Homo scriptoris;
- У чому полягає різниця копірайтер, контент-менеджер, кріейтор, райтер;
- Творчість або креативність – схожість і відмінності;
- Особливості рекламного тексту;
- Де шукати музу кріейтору;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання.
Етапи розвитку ідеї, починаючи з брифінгу і закінчуючи створенням key visual і key message
- Що таке бриф;
- Що таке інсайт і як його не пропустити;
- Генерування ідей: брейнстормінг і інші техніки;
- Теорія RAM-провідника в рекламі й копірайтингу;
- Ключовий образ key visual і ключове повідомлення key message – як правильно скласти;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Робота над курсовим проектом.
Психологічний вплив рекламного тексту і віжуалу
- Як мозок сприймає інформацію і як це можна використовувати;
- Теорія когнітивного сприйняття LC4MP;
- Типи сприйняття різних структур мозку – рептильний, емоційний, раціональний;
- Когнітивний принцип «довгий тонкий» і уявлення про красу;
- Правило 4S і його актуальність;
- Що таке НЛП. Ефективність психолінгвістики;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: продовження;
- Візуальна складова рекламного повідомлення та її роль;
- Текст або картинка. Різниця між підходом копірайтера й арт-директора до рекламного постера;
- Особливості графіки для реклами і її види;
- Шлях від ідеї до реалізації зображення;
- Віжуал: етапи розробки, від ТЗ для дизайнера до фінальної картинки;
- Колір і шрифт в рекламі;
- Поняття архетипу і його застосування;
- Актуальні тренди візуальної реклами;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: продовження.
Текст в рекламі – основи застосування. Малі форми
- Неймінг і його типи (добрий, злий). Як створюється неймінг;
- Слогани та формули їх створення. Види слоганів: добрі, злі;
- Заголовки. Створення заголовків – закони. Помилки при створенні заголовків;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: продовження.
Текст в рекламі – основи застосування. Великі форми
- В яких випадках використовувати велику і малу форми РП;
- З чого складається стаття. Модульна система і принципи піраміди Мінто;
- Структура рекламного тексту: початок, модулі-топіки, фраза-відлуння або кода;
- Що таке PR-реліз і з чого він складається;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: продовження.
Характеристики якісного тексту – образність, виразність, лаконічність
- Поняття ритміки тексту;
- Поняття фігуральний вислів;
- Тренди вербальної комунікації;
- Художні засоби вираження в тексті;
- Як прибрати воду в тексті;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: продовження.
Що таке SMM. Копірайтинг для digital-маркетингу
- Побудова контент-плану на основі SMM-стратегії;
- Візуальний формат і контент: види;
- Правила і тренди написання текстів для соцмереж. Популярні помилки;
- Платні рекламні оголошення SMM – особливості текстового і візуального змісту;
- Як домогтися активації користувачів за допомогою рекламного тексту – ідеї та механіки;
- Що таке OL і як з цим працювати;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: продовження.
Тексти в цифровому просторі. Банери та відеореклама. Сторітелінг – король
- Реклама на ТБ і в інтернеті;
- Створення реклами, починаючи з формування ідеї та закінчуючи синопсисом;
- Що таке сторітелінг – закони й функції. Складові сторітелінга: персонажі, драма, розвиток сюжету і продукт;
- Створення сценарію. Сторіборди й аніматик;
- Створення банерної реклами за законами жанру кіно. Типи й класифікація банерної реклами, правила створення з точки зору текстової та візуальної частини;
- Драма, сторітелінг;
- Копірайтер та його участь у знімальному процесі;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: продовження.
Тексти в цифровому середовищі. Сучасні формати реклами: спецпроекти, сайти, мобільні додатки, чат-боти й VR
- Реклама для мобільних додатків;
- Реклама для веб-сторінок: види, правила складання;
- Спецпроекти для інтернет-видань. Тематики й мета текстів;
- Тексти для чат-ботів: тематика і правила складання;
- Віртуальна реальність – застосування в цілях реклами. Як працювати з VR;
- Phygital – об'єднання цифрової та фізичної реальності для реклами продукту;
- Правила складання презентації, тренди та напрямки;
- Приклади реальних кейсів;
- Домашнє завдання;
- Курсова робота: завершення.
Як проходить процес навчання
Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.
Переваги «IT Cтолиця»
- Зручне розташування
Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу - Викладачі-практики
Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід - Якісно та недорого
Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни - Корпоративне навчання
Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною - Працевлаштування
Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії - Невеликі групи
У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному - Комфортні умови
Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій - Працюємо по вихідним
Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу